23)Nečekaná návštěva

340 8 0
                                    

Allison

,,Přinesu něco k jídlu." Řekla jsem poté co se náš dech uklidnil. Potřebovala jsem přemýšlet a to v jeho blízkosti nebylo zrovna nejsnadnější. 

,,Dobře." Přikývl. S roztřesenýma nohama jsem z něj slezla a posbírala ze země své oblečení. Oblékla jsem si na sebe bílé tílko a z tašky vyndala kalhotky a leginy, které jsem na sebe v rychlosti navlékla a bez jediného slova vystřelila pryč. Cítila jsem srdce až v krku. Byla jsem zmatená a vyděšená. Nenáviděla jsem se za to, že Teressa zemřela, nenáviděla jsem svůj život. Přála jsem si ho vymazat a začít od začátku. Měla jsem však takové tušení, že se to v blízké době nestane. Vlastně co mi bránilo zmizet. Pravděpodobně se o mě mí nepřátelé domnívali, že jsem mrtvá, tak proč jsem neutekla. Proč jsem zavolala Loganovi, proč jsem nepředstírala mrtvou...

Uklidnila jsem se až díky úžasné vůně, která vycházela z vagonu určeného ke stravování. Zakručelo mi v břiše a abych pocit hladu zahnala, tak jsem zamířila rovnou k pultu, kde se objednávalo a vydávalo jídlo. Netušila jsem, co Waren jí, ale nepředpokládala jsem že by byl vybíravý. Proto jsem nám objednala vajíčka se slaninou a pomerančový džus. Usadila jsem se na barovou židli, jelikož mě k tomu vyzval muž u kterého jsem si objednala. 

,,Laura Freeway." Uslyšela jsem někoho říct tichým hlasem. Otočila jsem tím směrem hlavu a uviděla tu nejméně očekávanou osobu. 

,,Pavlosi? Co...Co tu děláš." Zeptala jsem se a na tváři se mi objevil jemný úsměv.

,,Rozhodl jsem se udělat přesně to, co jsi mi radila. Zmizet z města. Před týdnem jsem se konečně rozhoupal a dal výpověď v práci a prodal byt." Odpověděl mi. Pavlos byl přítel mého bývalého mrtvého souseda - Richarda. Možná jsem Richarda nemohla vystát hlavně kvůli jeho výstřelkům na mojí osobu a věčným zástupem milenců, ale od té doby co byl s Pavlosem, tak mi dal pokoj a nevšímal si mě. Navíc, když se k němu Pavlos nastěhoval, tak já získala přítele. Rozuměl mi tak jako nikdo jíný, teda až na Teressu a neodsuzoval mě za to, kdo jsem. Nebyli to ani tři měsíce, co našli Richarda v bytě mrtvého. Příšerné na tom bylo, že ho našel jeho vlastní přítel. Brzy se ukázalo, že Richard hodně hazardoval a dlužil mafii už před půl milionu dolarů, navíc to byl dealer, což pro mě nebylo překvapením, protože hned první den, když jsem se do svého bytu nastěhovala tak mi nabízel trávu a bůh ví co ještě. Slyšela jsem, že nedal svým ,,zaměstnavatelům" a dodavatelům drog podíl ze zisku a proto ho zabili. Pavlos se z toho úplně sesypal a přísahal, že smrt svého přítele pomstí. Já ho však nemohla v takovém stavu ani vidět a tak jsem mu poradila ať odjede z města a třeba cestuje. Naneštěstí se toho doopravdy chytil a rozhodl se z New Yorku vypadnout. 

,,Jak se ti daří?" Zeptala jsem se abych navázala konverzaci.

,,Přežívám. Co ty slyšel jsem, že mafie rozstřílela kavárnu..."

,,Jo. No. Teressa je mrtvá." Cítila jsem jak mi při tom když jsem to řekla vystřelily slzy do očí. Snažila jsem je však udržet a znovu se nerozbrečet.

,,Je mi to moc líto." Řekl tichým hlasem a nějakou dobu bylo mezi námi ticho.

,,Slyšel jsem, že se taháš s Warenem Jenkinsem." Řekl a mě okamžitě zarazil ledový tón kterým to řekl. Nechápavě jsem se na něj podívala.

,,To on zabil Richarda." Odpověděl na mou nevyřčenou otázku a mě naskočila husí kůže z toho jakým ledovým klidem to řekl. 

,,Já...to jsem netušila. Strašně mě to mrzí." Věděla jsem že to je chabá omluva, ale na víc jsem se nezmohla.

,,To mě taky."

,,Co?" Zeptala jsem se nechápavě, ale hned jsem pochopila. Přitiskl mi ledové ostří k boku a já překvapeně zalapala po dechu. Ostrý nůž se mi zarýval těsně pod žebra. 

,,Nechci to udělat, ale musím. Přísahal jsem, že Richarda pomstím a hodlám svůj slib splnit."

,,Tím, že mě zabiješ?" Doufala jsem, že mě chce třeba jen použít jako past pro Warena, jenže on přikývl. On přikývl! Bože, on mě chtěl zabít.

,,Jsi jen děvka. Myslel jsem si, že taková nejsi, že jen nemáš na vybranou. Pravdou však je, že ty si to užíváš. Miluješ ten pocit, když nad tebou muži slintají a roztáhneš nohy před každým. Dokonce i před tím bastardem co zabil Richarda. Mého přítele. Miloval jsem ho a on mi ho vzal a já teď vezmu tebe jemu a pak ho zabiju a to hezky pomalu."

Nechápu, proč chceš ale zabít mě. Nezáleží mu na mě tak..." Ani mě nenechal to doříct. Přitlačil nůž k mému boku a přitiskl ústa těsně k mému uchu.

,,To je právě to. Poznám, když někdo po někom touží a poznám, když touží po něčem víc než jen po sexu."

,,Mýlíš se."

,,Ne to jen ty jsi tak slepá, že to nevidíš. A teď se zvedni a pojď se mnou." Řekl a já ho poslechla. Šel těsně vedle mě, takže všem okolo připadalo, že jsme snad pár, opak však byl pravdou. Z tohoto omylu by je hned dostalo to, kdyby si všimli malého nože přitisknutého na mém boku. Dovedl mě až do úplně prázdného nákladního vagonu. Strčil do mě takovou silou, že jsem narazila do masivních dřevěných dveří jednoho kupé a spadla na zem. Ucítila jsem na čele stékat krev. Podívala jsem se vzhůru a nade mnou se tyčil on. Nikdy v životě jsem se ho tolik nebála. Nechápala jsem, že jsem ho považovala za přítele. 

,,Zavolej mu." Řekl ostrým tónem a já se neopovažovala vzdorovat. Prostě jsem si vzala od toho šmejda mobil, který mi podával a vytočila Warenovo číslo.

,,Halo?" Ozvalo se po chvíli kdy mobil vyzváněl.

,,W..Warene, to jsem já." Řekla jsem roztřeseným hlasem.

,,Allison? Děje se něco?" Slyšela jsem, jak promluvil napjatým hlasem. Pavlos mi vytrhl mobil z ruky a přiložil si ho k uchu.

,,Zdravím Jenkinsi." Dala bych nevím co, kdybych věděla co mu Waren odpověděl. Z jejich rozhovoru jsem toho moc nepochytila, jelikož jsem ho slyšela jen z jedné strany. Z toho co jsem slyšela jsem pochopila. Že Pavlos Warena vydíral s tím, že když se neukáže do deseti minut podřízne mi hrdlo. 

Minuty ubíhaly jako hodiny a já se obávala nejhoršího. Hlavou mi probíhaly dva scénáře. V obou jsem zemřela. Už jsem chtěla říct Pavlosovi, že marně na něj čeká, když najednou se objevil na konci chodby a mě svým způsobem zalila úleva....

***

Tak a je tu další kapitola. Musí tu být přeci něco trochu akčního ne? Na obrázku Pavlos.

XOXO Scarlet

Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat