Dne 23.4.2014
Má nejdražší matko. Už jsou to téměř dva roky od doby, co jsem tě naposledy viděla. Vím, že jsem udělala obrovskou chybu, když jsem se rozhodla vás kvůli Thobyasovi opustit.
Doopravdy jsem ho milovala a nedokázala jsem si představit život bez něj. Byla jsem tak strašně slepá. Myslela jsem si, že mě miluje, doopravdy jsem v to doufala.
Ta dvě krásná slova: Miluji tě. Řekl mi je už tolikrát, že jsem přestávala vnímat fakt, že to nemyslí vážně. Myslel to vůbec někdy vážně? Nebo jen předstíral. Tak strašně to bolí. Proč vlastně láska existuje, když tak strašně ubližuje.
Když jsem vás opouštěla, tak jsem nemyslela vážně jedinou větu, jediné slovo, které jsem vám řekla. Hned jak jsem to vyslovila, tak jsem věděla, že to není pravda. Nechala jsem se polapit vztekem. Všichni moc dobře víme po kom to mám. Jsem přece jen dcera svého otce.
Bože, bolí mě, že jsem tě tak strašně zklamala. Tati, chci aby jsi věděl, že tak jako ty jsi byl vždycky pyšný na mě, tak já jsem pyšná na tebe. Moc dobře vím, že jsem ti zavařila v práci tím, co jsem pro Thobyho udělala a strašně se za to omlouvám. Doopravdy jsem si myslela, že dělám správnou věc, že oběti k lásce patří. Chci aby jsi věděl, že ty usvědčující důkazy o tom, že zabil Marry Wrongovou jsem nezničila. Jen jsem je zakopala na naší zahradě, tam kde býval altánek. Chci aby jsi je našel a předal je na policii. To co udělal je příšerné a věř mi, že kdybych věděla, že kradu důkazy usvědčující ho z vraždy, tak to nikdy neudělám. Jen doufám, že si kvůli mě nepřišel o práci, je mi však jasné, že je to hloupé sentimentální přání. Snad ti to pomůže začít od znovu.
Asi tisíckrát jste mi řekli, jak jsem chytrá a přes to jsem se zachovala tak hloupě...
No dost už o tom jak všeho strašně lituji. Je až směšný kolikrát jsem tento dopis psala. Chci aby jste věděli, že vás strašně moc miluji, všechny do jednoho. Tohle není ani zdaleka jediný dopis, který jsem napsala. Abych byla upřímná, tak nevím jestli je odešlu. Přála bych si, aby jste si je všechny přečetli. Aby jsem v nich mohla říct jak moc vás mám všechny ráda. Jak moc se mi po tobě brácho stýská a aby jste mě pochopili, aby jste mi odpustili.
Ve všech těch dopisech vám píšu vše co se tady v New Yorku děje...
Tak jo, asi jsem se rozhodla. Všechny vám je do jednoho pošlu. Budu doufat, že až si je přečtete, tak mi dokážete odpustit a já se budu moct vrátit domů...
Všechny vás moc miluji,
vaše Teressa.
Poznámka autorky:
Toto byl poslední dopis, který Teressa napsala a to bylo v den své smrti.
ČTEŠ
Bloody chronicles: Shine
ActionPříběh plný vášně, sexu, přátelství, ztráty, zrady a hlavně mafie! Dívka jejíž úhlavním nepřítelem je smrt. Jsem sen každého muže. Každý z vás po mně tajně touží. Když projdu kolem vás a vy při tom držíte za ruku svou přítelkyni, tak na ni na okam...