36)S přáteli

312 11 2
                                    

Allison

Byly to již tři měsíce od doby, co jsme se s Warenem dali dohromady. Bylo to jiný než když jsme spolu byli poprvé. Nyní jsme se už doopravdy znali. Věděli jsme o sobě všechno. Nebyla už žádná tajemství. Možná si říkáte, že lidé jako my se musí nudit, když už nehrozí žádné nebezpečí, tak to však není. Je to skutečně úleva. Už žádné skrývání ani předstírání, že jsme někým jiným.

Ukázalo se, že Waren s mafií skončil už dávno, přesněji v době, kdy ho jeho ,,snoubenka" udala. Přesně od té doby pracoval pro CIA stejně jako celá jeho rodina. Ne že by to bylo jeho přání být na straně ,,spravedlnosti", ale co mohl dělat. Doopravdy netoužil po tom strávit 40 let za mřížemi (jestli ne déle).

Před měsícem se ode mě Chloe odstěhovala. Byla jsem babičce vděčná, že ji dokázala znovu postavit na nohy, protože jsem se zpočátku bála toho, že už nikdy nebude jako dřív. Pořád je zalezlá v té své ulitě, ale teď už s námi alespoň mluví...

Nikdy bych neřekla, že dopadnu takhle. Před několika měsíci jsem si myslela, že jsem se zbavila všeho a všech ze své minulosti a že už je prostě konec. Že už nikdy Warena neuvidím. Myslela jsem si, že to tak bude pro mě snadnější, ve skutečnosti mi však díky tomu chyběla část sebe. Když jsem Warena opustila, tak jsem u něj nezanechala jen svou minulost, ale i své srdce. Vím říkáte si, že je to otřepaný, že se takhle na začátku vztahu cítí každý bláznivě zamilovaný, já si však myslím, že mě tohle nikdy nepřejde. Takhle to prostě cítím.

Kdyby nás teď někdo viděl, tak by si určitě nemyslel, že když jsme se seznámili poprvé, tak jsme se nenáviděli. Je to velký pokrok od koláče s projímadlem až sem, kdy stojím u sporáku a smažím nám vajíčka k snídani. Najednou jsem ucítila  Warenovy rty na svém krku. Tiše jsem se zasmála. 

,,Dobré ráno zlato." Zašeptal mi těsně u ucha a dál mě líbal na krk a rukou mi sjel mezi nohy.

,,Bože! Nech toho, vždyť ty vajíčka připálím. Radši se běž  umýt." Řekla jsem se smíchem. Sklonil se ke mně a políbil mě na rty. Dívala jsem se jak mizí v koupelně. Už jsem se zmiňovala, že vypadá neuvěřitelně sexy, když se vrátí z ranního běhu? Tiše jsem se zasmála a vrátila svou pozornost zpět k vajíčkům.

***

,,Mluvila jsi v poslední době s Chloe?" Zeptal se Waren potom co jsme snědli snídani. Byla jsem si vědoma, že po vyslovení jména mé mladší sestřičky se mi mezi obočím udělala ustaraná vráska.

,,Ne. Už přes měsíc se mi neozvala. Nemá tě ráda. Snaží se mě tím potrestat. Na to jak je mladá moc o všem přemýšlí. Někdy mám strach aby si nenechala život utéct věčným přemýšlením a staráním se o mou budoucnost s tebou."

,,Má o tebe prostě strach." 

,,Jo. Ale strach bych měla mít já o ni ne naopak."

,,Vždyť ji znáš. Kromě toho z vás dvou je ona ta zodpovědnější."

,,Vážně?" Zeptala jsem se a postavila se a zamířila k němu. Posadila jsem se na něj obkročmo.

,,Jo a to mám na tobě ze všeho nejradši.  Tvou nezodpovědnost." 

,,Nejradši?" Zeptala jsem se a nadzvedla obočí.

,,No dobře až po dalších dvou věcech." Poznamenal a stiskl jedno z mích prsou. Začala jsem se hlasitě smát a on mě políbil na rty, aby mě trochu utišil. Začali jsme se vášnivě líbat a asi by to pokračovalo i dál, kdyby najednou někdo nezabušil na dveře. Odtrhla jsem se od Warena a trhla hlavou směrem ke dveřím. Waren si mě však znovu k sobě přitáhl a začal mě opět líbat. 

,,Nevšímej si toho. Za chvíli odejde." Po několikátém zabušení jsem to však už nevydržela a zamířila ke dveřím. Otevřela jsem je a za nimi nestál nikdo jiný než Lily s Ashley a můj a Warenův bratr. 

,,Proč jsme jim říkali, že jsme spolu?" Zeptal se naoko naštvaně Waren. Pokrčila jsem rameny a pozvala všechny dál.

***

Musím přiznat, že to nebylo až tak špatné vyrušení, protože jsme všichni vyrazili na piknik. Perry si nedávno pořídil ,,úžasné" auto. Chci tím říct, že si konečně pořídil auto, které na sebe neztrhávalo pozornost. 

Seděli jsme všichni na obrovské dece a popíjeli pivo. Seděla jsem mezi Warenovýma nohama, opřená o jeho hruď.

,,Je tu nádherně." Poznamenala Lily. Souhlasně jsem přikývla. Byla jsem šťastná, že tu byla. Narazila jsem na ni úplně náhodou ve městě. Zpočátku na mě byla naštvaná, že jsem ji opustila. Nakonec mi však odpustila a teď jsme tedy.

,,Musíme si promluvit, co dál." Řekl zničeho nic Perry. 

,,Jak to myslíš?" Zeptal se Waren nechápavě.

,,Je čas odtud vypadnout, je dost možný, že nás už někdo z mafie zaměřil."

,,Dobře." Řekli jsme s Warenem nastejno. Ani jeden z nás netoužil po dalším setkání s mafií.

,,Kdy odjíždíme?"

,,Zítra večer. Měli bychom se rozdělit. Už je to domluvený tak, že Waren a Lily pojedou spolu. Já pojedu sám svým autem. Ashley dojede do nejbližšího města a dál pojede autobusem, stejně jako ty. Neměli bychom tak  přitahovat příliš pozornosti. Chloe pojede s vaší babičkou. Všichni bychom se měli setkat na letišti. Logan nám zítra přinese pasy a další vybavení." Řekl Perry.

,,Už mě nebaví věčně utíkat." Poznamenala Ashley a pohladila se po břichu. 

,,Nebude to trvat už moc dlouho a všichni budeme moc žít normálně." Připomněl jí Waren. Plán byl jednoduchý dostat všechny z mafie...

***

Tak a máme tu další kapitolu. Snad se vám líbila.

XOXO SCARLETBLUE

Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat