18)O...Můj....Bože!

502 14 3
                                    

Allison

Seděli jsme na dece a jedli svůj oběd. Hlad jsem měla obrovský, takže jsem ani nevnímala, že jim zrezivělou vidličkou z ještě rezivějšího kotlíku. 

,,Hmm...řekni mi, jsi si se svým bratrem blízký?" Zeptala jsem se, abych nadhodila nějaké téma. 

,,No..Vycházíme spolu, myslím. Popravdě si nejsme moc blízcí. Perry nikdy nemohl pochopit, že bych chtěl něco jiného než život v mafii."

,,Myslela jsem, že jsi spokojený s tím kdo jsi."

,,Ano. Teď už ani, ale znáš to. Čím mladší jsi tím méně jsi spokojený se svým životem. Vždycky jsem chtěl být ředitel úspěšné firmy. Já vím, velký sen, já však nikdy nepřemýšlel v malém. Nespokojil bych se s něčím podřadnějším. Jak už jsi zjistila, tak jsem hodně arogantní  a všude vyhledávám konflikty..."

,,V celku dobrý popis sám sebe."

,,Jak bys popsala samu sebe ty?" Došlo mi, že tohle Waren dělá. Naslouchá lidem, zjišťuje o nich informace a hledá jejich slabinu.

,,Asi jako nevyrovnanou, svou zranitelnost skrývám za aroganci a namyšlenost..."

,,Zajímavý já bych tě popsal jinak." To mě zaujalo. Chtěla jsem se vidět očima Warena.

,,Jak?" Zeptala jsem se tedy s neskrývanou zvědavostí. 

,,Jako vyrovnanou, sebejistou a silnou."

,,Smůla, čekala jsem spíš krásnou, chytrou a vtipnou. Silnou? Vážně?"

,,Ale ano. Jsi. Jen jsi toho už zažila tolik, že to nevidíš a proto jsem tu já. Mám v plánu ti neustále připomínat, jak moc jsi silná. To už vím od první chvíle, co jsem tě potkal."

,,Doopravdy?" Nadzvedla jsem obočí, protože jsem pochybovala, že na začátku si myslel že jsem silná, spíš něco jiného...

,,No dobře ze začátku jsem si myslel, že jsem tak zatraceně sexy mrchu ještě nepotkal." Přitáhl si mě k sobě a začal mě líbat. V duchu jsem byla ráda, že jsem už ty špagety dojedli, protože bych nechtěla je mít všude možně na sobě. Dala jsem mu ruce okolo krku a klečela na kolenou, abych měla k jeho rtům lepší přístup. Líbat se s ním bylo přímo spalující. Jiný. Jiný než s kýmkoli s kým jsem se kdy líbala. Zatímco jsem  většinou cítila k mužům odpor, tak k němu to byla čirá touha spojená s vášní. 

Museli jsme chvílemi náš polibek přerušit, abychom mohli popadnout dech. Přemístil své rty pod můj ušní lalůček a sázel mi tam jeden polibek za druhým. Dal mi ruce okolo pasu a přitáhl si mě ještě těsněji k sobě a zajel mi rukama pod tričko a přejížděl mi po břichu prsty. Na chvíli jsem se od něj odtrhla a zadívala se mu do očí.

,,Měl by jsi vědět, že jsem se vyspala s tvým bratrem."

,,Já vím." Zalapala jsem po dechu a hledala v jeho bezedně modrých očích odpověď na nevyřčenou otázku.

,,Viděl jsem tě od něj odcházet, navíc se pyšnil tím, že jsi byla skvělá..."

,,Bože." Zajela jsem si rukou do vlasů.

,,To je v pohodě. Vážně. Jen mi slib, že od teď budeš pouze má."

,,Děvku už dělat nemusím a to jen díky tobě. Takže ti to mohu slíbit." Spokojeně se usmál a opět si mě k sobě přitáhl a lehce se dotkl svých rtů těmi svými. Na můj vkus se však ode mě odtrhl až příliš rychle. 

,,Měl jsem už hodně holek, ale přísahám, že jsem žádnou nechtěl tak moc, jako tebe." Zašeptal mi těsně u ucha. Na tváři mi pohrával úsměv. 

Bloody chronicles: ShineKde žijí příběhy. Začni objevovat