seven

1.2K 187 7
                                    

„Si v poriadku, Trinity?" Hlas Caroline sa dostal mojím smerom a tým, že zatriasla mojím ramenom, ma prebrala z tranzu, ktorý zapríčinil chlapec mne tak neznámy.

,,Hej len-" môj hlas sa stíšil, keď sa chlapec, ktorého meno bolo Niall, priblížil tesne k nám.

,,Niall, čo chceš?" Caroline skrčila obočie a zhnusene si premerala jeho postavu.

,,Chcel som len pozdraviť Trinity," daroval mi úsmev, za ktorý by určite vraždila polovica dievčat na tejto škole.

,,Myslím, že ona o to nestojí," ozval sa otec, keď vystúpil z auta.

,,Pán Styles, rád vás vidím," posmešne si odfrkol, no svojimi očami brázdil po mojom tele.

,,Niall, mohol by si, prosím, odísť? Nemyslím si, že mojej dcére prospieva tvoja prítomnosť," Niall zaskočene zalapal po dychu a snažil sa nesmiať.

,,Viete, o tom by mala rozhodovať ona sama," urobil krok vpred k mojej osobe, na čo som ja urobila krok vzad.

Otec chcel niečo povedať, no ja som mu pohľadom naznačila, aby to nechal tak.

,,Naozaj si vážim, že si ma včera večer odviezol z tej uličky, ale nepoznám ťa a ty mňa tak isto. Nemáme medzi sebou žiaden vzťah a myslím, že sa to v budúcnosti nezmení," snažila som sa mu pozerať do očí, v ktorých prúdilo niečo, čo som nemala možnosť poznať. Niečo tak odlišné od všetkého ostatného.

,,Ja si myslím niečo iné," s istotou v hlase predniesol a potom sa priblížil k môjmu uchu.

Jeho dych bol teplý a zakaždým, keď vydýchol na moju pokožku vzduch, som sa mierne striasla. ,,Si krásna, Trinity, tak krásna," šepol a hneď na to odišiel.

Stála som vedľa Caroline, no nevnímala som ju, vnímala som len jeho postavu, ktorá sa vzďaľovala.

Môj svet akoby sa zastavil, pretože moju myseľ pohltila spomienka tak silná, že som sa jej nevedela brániť.
xxx
Stal blízko môjho roztraseného tela a snažil sa spojiť naše pery aj napriek tomu, že som ho odmietala.

,,Trinity, prečo sa tomu brániš?" Zúfalo šepol a jeho oči pozorovali moje pery, ktoré som si hrýzla.

,,Nechcem to Zayn, proste nechcem," odvetila som mu aj napriek tomu, že moje vnútro kričalo opak.

,,Naozaj?" Uchechtol sa a bez toho, aby ma na to nejako pripravil, spojil naše pery.

Chcela som sa brániť, to áno, ale nemohla som. Zlyhala som hneď potom, čo som slastne zatvorila oči.

Jeho a moje pery. Myslím, že k sebe patrili a po tomto som už o tom nepochybovala.

Slasť, do ktorej ma priviedol Zayn, som nechcela prerušiť, no on to spravil.

,,Ak zmeníš názor, tak sa ozvi," dýchol na mňa svoj teplý dych a odišiel.

Vedel, že prídem a vedel aj to, že ho milujem. To len ja som si to nechcela priznať.
xxx

,,Je to sviniar," pokrútila hlavou na znak zhnusenia a otočila sa k otcovi.

,,Budem ho ignorovať," uistila som ich, pretože ich výrazy tváre o to doslovne prosili.

,,Tak v to dúfam. A teraz by sme asi mali ísť," toto boli posledné slová, ktoré vyšli z otcových úst predtým, než sa vydal cestou, ktorá pravdepodobne viedla ku škole.

Zatiaľ čo ich kroky boli rýchle, tie moje boli pomalé, pretože každý jeden môj krok znamenal vzdialenosť od Zayna, ktorá bola tak veľká, že som ju nikdy nemohla prekonať.

Broken ||n.horan au✔Where stories live. Discover now