Moje oči úpenlivo pozerajú na Niallove prsty, ktoré prechádzajú po mojej vrchnej pere. ,,Mala si tam čokoládu," pretáča oči, keď zbadá môj znepokojený pohľad.
Snažím sa donúť cítiť sa zle, no namiesto toho pociťujem niečo, čo ma núti vyhľadávať Niallove dotyky.
,,Si v poriadku?" Prehovorí po dlhšom tichu a jeho oči sa nespúšťajú z mojich pier.
,,Samozrejme, prečo?" Pýtam sa, skláňajúc hlavu k šálke horúcej čokolády.
,,Bola si ticho," ujasní a hoc ho nemôžem vidieť viem, že jeho pohľad je na mojej maličkosti.
,,Aj ty si ticho, keď sa ťa spýtam na Chloé," vyzdvihnem hlavu nahor a môj zrak sa stretne z jeho, mračúcou sa tvárou.
,,Proste sa o nej s tebou nechcem rozprávať," svojimi prstami obkruží kávu, ktorú má v rukách a svoj pohľad upriami na stôl.
,,Nepríde ti trošku nefér, že ja ti o Zaynovi hovorím a ty mne o Chloé nie?" Hnev, ktorý panuje v mojom hlase sa nesnažím zakryť, chcem, aby si Niall uvedomil, že jeho slová ma mierne zasiahli.
,,Nemyslím si, pretože to, že o ňom stále rozprávaš mi ubližuje," povie pokojný hlasom, no jeho slová ma zaskočia natoľko, že neovládnem svoj zmätený pohľad.
,,Čože?" Môj hlas je nepravidelný a cítim, ako sa moje pery začali triasť od neznáma, ktoré mi Niall pravdepodobne vysvetlí.
,,Skurvene mi ubližuje to akým bol. Hovoríš o ňom, ako keby bol tým najdokonalejší stvorením na svete. No najväčší problém je, že z tvojho rozprávania o vašom vzťahu a o tom všetkom, čo robil naozaj vyplýva, že dokonalý bol. Neviem si predstaviť, že by som bol niekdy taký dobrý, a tak nechutne dokonalý priateľ."
Moje oči prekvapene pozorujú jeho tvár, ktorá je poznačená chladnosťou. Jeho oči sa ostro zapichávajú do tých mojich. A ja si uvedomujem, že Niall Horan ostane pre mňa vždy záhadou.
,,Máš úplnú pravdu, nikdy by si nebol taký ako on," privyknem hlavou, na čo sa jeho výraz tváre zmení na zarazený. ,,No myslím, že opačnému pohlaviu to nebude prekážať," skrčím nos, keď si spomenie na desiatky dievčat na škole, ktoré ma vďaka tomu, že trávim s Niallom čas, nenávidia.
,,Ak narážaš na tie štetky o tie sa nezaujímam," prezerá si moju tvár, čo ma zneistí, pretože jeho pohľad je až príliš nestály a každú sekundu sa zameriava na iný úsek mňa.
,,Tak o koho sa zaujímaš, Niall?"
,,Je prekvapujúce, že si si to ešte nevšimla," zasmeje sa, na čo neprirodzené roztváram oči.
,,Nevšimla si si, ako sa na teba pozerám, alebo ako sa ťa vždy nenápadne dotýkam?" Spýta sa a v jeho hlase je pobavenie, ktorému nechápem.
Nechápem jeho slovám a teraz už ani jeho prítomnosti, ktorú som tak často vyhľadávala.
,,Sľúbil si, že-," zaskočené hovorím až dokým ma Niallov hlas nepreruší.
,,Nedokážem to. Nedokážem si ťa nevšímať. A nedokážem dostať z mojej hlavy to ako chutili tvoje pery," povie absolútne pokojným hlasom, hoc jeho oči sú stále na mojej tvári.
,,Chceš ma dostať do postele, však?" Vysmejem ho, hoc moje vnútru ľutuje každú sekundu, ktorú som s ním strávila.
,,Len keby si chcela ty," jeho vážny tón hlasu na mňa pôsobí zastrašujúco.
,,Prečo si sa celý ten čas hral na niekoho kým nie si ?" Snažím sa nekričať, aj keď moje ústa si tužia vykričať hlasivky.
,,Ja som sa na nič nehral, Trinity. Mám len viac stránok," šepne, no aj napriek tomu jeho hlas znie drsne.
CZYTASZ
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY