thirty- four

979 155 19
                                    

°Sľúb mi, že keď budem milovaná bolesťou, tak pri mne budeš stáť.°°

Trinity

Môj spánok ničí Niall, keď kĺže svojimi perami po mojej hrudi, hryzie tvrdo moju pokožku, ako keby mu nestačilo to, čo robil so mnou včera.

,,Niall, nerob mi ďalšie cucfleky," zachrčím, keďže môj hlas je ešte stále poznačený spánkom.

,,Prečo mi musíš stále niečo zakazovať?" nechápavo na mňa pozrie, pričom moja pokožka stráca kontakt s jeho perami.

,,Nič ti nezakazujem, len ti hovorím, aby si mi nerobil ďalšie cucfleky, včera si mi ich spravil asi dvadsať," prevrátim sa na brucho, čím mu zabránim bozkávať moju pokožku. Nespokojne vrčí, snažiac sa moje telo otočiť.

,,Niall, chcem spať," hovorím do vankúša, dávajúc si preč z tváre všetky vlasy, ktoré mi zavadzajú.

,,Je pol druhej, Trinity," hovorí dostatočne hlasným hlasom, čo mojim ušným bubienkom neprospieva, pretože túžia počuť len ticho.

,,Nechcem ti nič hovoriť, ale šli sme spať o štvrtej ráno, takže prepáč, že chcem spať," nespokojne skrčím svoje obočie, čo nemôže Niall vidieť, lebo sa moja tvár nachádza vo vankúšoch.

,,Si unavená?" pýta sa a všetko, čo panuje v jeho hlase, je pobavenie.

Hlasno zavrčím, pričom rukami beriem vankúš, hádžuc mu ho do tváre, no podľa toho, že započujem jeho smiech, viem, že sa mu vyhol.

,,Vedľa," vysmeje ma a znova začne bozkávať moju odhalenú pokožku.

,,Bože, Niall, si ako malé dieťa," posťažujem sa a snažím sa nevnímať bozky, ktoré pokladá mojej maličkosti.

,,Nechcem, aby si spala," oznámi mi, čakajúc pravdepodobne, že po jeho slovách budem venovať všetku svoju pozornosť jemu.

,,Teba sa nikto nepýta, čo chceš," chytím prikrývku, snažiac sa zakryť časti tela, ktoré Niall odokryl.

,,Chceš, aby som sa urazil?" vážnosť jeho hlasu ma zaskočí, keďže viem, že v mojej blízkosti nikdy vážny nebýva.

,,Nemáš dôvod na to byť urazený. To ja z nás dvoch mám byť urazená," otočím svoje telo, a tak vidím priamo do Niallových očí, jeho obočie je skrčené, na čo si povzdychnem.

,,Prečo by si mala byť urazená?" upriami svoj pohľad na moju tvár a sleduje každý môj pohyb, čo ma mierne vyvedie z miery.

,,No, prečo asi?" urazene si odfrknem, poťahujúc prikrývku bližšie k svojmu telu.

,,Ak si včera so mnou nechcela mať sex, tak stačilo povedať," jeho hlas je ostrý a aj viem, že sa znova urazil.

,,Prečo musíš byť tak urážlivý?" posadím sa, a tým docielim to, že mám naňho lepší výhľad.

,,Nie som urážlivý," mračí sa a chce sa oddialiť od môjho tela.

,,Vážne?" Hoc jeho výraz tváre vyzerá urazene, ten môj vyzerá pobavene. Posuniem sa k jeho telu zakaždým, čo sa odo mňa odtiahne, až to nakoniec nevydržím a sadám si naňho obkročmo.

,,Si neuveriteľne urážlivý a hlavne si znova zle pochopil moje slová," šepkám blízko jeho pier, pričom prechádzam rukami po jeho odhalenej hrudi. ,,Mala by som byť urazená kvôli tomu, že ma nenecháš spať," môj hlas znie tak ticho a všetko, na čo sa dokážu sústrediť moje oči, je Niallov zamyslený výraz tváre.

Jeho sklonená tvár, dávajúca mi možnosť prezrieť si zblízka jeho jedinečne tvarované pery, ma zaujme natoľko, že pootvorím svoje pery, značiac tým Niallovi, že som unesená jeho krásou.

,,Si krásny," vyjde z mojich pier pred tým, než si to uvedomím. Nič nehovorí, len mlčí, pričom jeho zrak padá na moje pery.

,,Máš pravdu, som urážlivý," prikývne na znak súhlasu svojou hlavou, čím ma dostane z môjho tranzu, ktorého dôvodom bol práve on. ,,Ale len preto, lebo nikdy neviem, čo od teba mám čakať. Nevieš si ani len predstaviť, koľkokrát som sa snažil predvídať tvoje slová alebo činy," jeho zmyselný hlas ma dostáva do iného stavu a hoc by som mala reagovať na jeho slová, robím presný opak.

Túžim len po tom, aby hovoril, túžim po zvuku, ktorý vydáva jeho hlas, pretože keď narazí na moje ušné bubienky, dokážem len slastne privierať oči.

,,Napríklad teraz som zase zlyhal. Nikdy by ma nenapadlo, že by si mi mohla povedať, že som krásny. Nie, že by som to o sebe nevedel, ale zaskočila si ma tým, že si to povedala," pokrčí svojimi ramenami, tváriac sa tak nevine. Zasmeje sa nad mojím výrazom tváre, ktorý jasne hovorí o tom, že nevnímam jeho slová.

,,Si v poriadku?" Smeje sa tým druhom smiechu, o ktorom si myslím, že je až príliš rozkošný na to, aby vychádzal z jeho pier.

,,Samozrejme, že som v poriadku, len čakám na to, kým mi povieš, že som krásna aj ja," pobavene sa zatvárim, snažiac sa zbaviť myšlienok na Nialla, čo je priam nemožné, pretože je tak blízko mňa.

,,Si krásna," šepká oproti mojej pokožke na krku, prechádza jazykom k môjmu ramenu, ako keby sa snažil vyliečiť všetky cucfleky vytvorené ním včera v noci.

Stonám, no mierne sa od neho odtiahnem. ,,Teraz nie, Niall," neistým hlasom oznámim popri tom, ako si silno hryziem do pery. ,,Myslím si, že sa budem zotavovať ešte dlho po tom, čo si robil so mnou včera. Alebo to bolo dnes nad ránom?" zamyslene sa zatvárim a až v tejto chvíli si uvedomím bolesť, nesúcu sa mojím telom.

,,Máš pravdu, možno sme to nemali robiť toľkokrát," samoľúbo sa zatvári, ukazujúc mi svoju detskú stránku, vytvárajúcu vždy na mojich perách úsmev.

,,Nie, že by som to ľutovala, ale možno by sme mali náš sexuálny život troška obmedziť," dám pery do rovnej línie a moje ruky nachádzajú cestu k Niallovým vlasom.

,,Ako to myslíš?" nervózne sa zasmeje, na čo prekvapene nadvihujem obočie, rozmýšľajúc nad tým, kedy som ho naposledy videla nervózneho.

,,Myslím to tak, že by sme mali mať sex len jeden krát do dňa," našpúlim pobavene pery, vediac, že sa stávam na Niallovi závislá.

Zachichoce sa, na čo prestanem vnímať všetko okolo mňa ako vždy, keď z jeho pier vyjde tento zvuk. Nesedí mi k nemu, no vždy, keď ma obdarí týmto dokonalým zvukom, nedokážem vnímať nič iné len jeho a znova jeho.

,,Len?" krúti nado mnou hlavou, nesnažiac sa zakryť svoje pobavenie.

,,Možno sa na tebe stávam závislá, ale je to niečo, čo by si nemal vedieť, takže ignoruj to, čo ti práve hovorím," dotknem sa jeho mierneho strniska, pričom ho pobozkám na bradu, snažiac sa dostať čo najrýchlejšie k jeho perám.

,,Budem sa tváriť, že si mi to nikdy nepovedala," smeje sa a ja nedokážem vstrebať jeho radosť, nachádzajúcu sa v jeho tvári, ešte nikdy som ho tak nevidela.

,,Prečo sa tváriš tak šťastne?" podozrivo sa naňho pozriem, nadvihujúc svoje husté obočie.

,,Pretože mám teba," hádže ma do vankúšov, znova a znova narážajúc svojimi perami na tie moje.

Možno raz príde deň, kedy budem vedieť definovať to, čo k tebe cítim.

• • • • •

••najkratšia časť v histórii Broken a jaj.😏😏 😢

Korektorka:OlivaSweet

Broken ||n.horan au✔Where stories live. Discover now