twenty-five

1.1K 154 6
                                    

,,Niall," dávam preč jeho ruku z môjho stehna, na čo on zavrčí. ,,Mal by si ísť," snažím sa prekaziť našu tesnú blízkosť tým, že si od neho odsadnem, no on spraví to isté, takže sa naše telá znova dotýkajú.

,,Ale nepôjdem," zahryzne si do pery a ľahá si do mojej ustlanej postele. Ruky si dá za hlavu a pozoruje ma, ako keby som bola jeho korisť, ktorá mu chce ujsť.

,,Prestaň na mňa pozerať," mračím sa naňho, plánujúc sa postaviť z postele. Avšak Niall mi moje plány prekazí tým, že zatiahne za moje predlaktie a ja dopadám na jeho hruď.

Jeho ruky si ma pritlačia bližšie k telu a ja sa ocitám zakliesnená medzi jeho pažami.

Vydýchnem a chcem začať protestovať, no Niall mi prechádza po perách ukazovákom a tým mi zabraňuje vykonať to, čo chcem.

,,Nehovor," šepne a rukou mi zájde do vlasov.

Zatváram pery, pozorujúc jeho tvár. Približuje sa a ja viem, čo bude nasledovať. Chcem sa brániť, chcem začať hovoriť, no nič z toho nerobím, len čakám na to, kým spojí naše pery.

Začne letmými bozkami, ktoré prechádzajú do hlbších. Berie si zo mňa až príliš a ja si nie som istá, či to chcem zastaviť.

Vzdychá, keď zaťahám za jeho vlasy. Obtrie sa o moje pery, keď sa snaží zachytiť vzduch, potrebný na to, aby dokázal pravidelne dýchať.

Moje oči sa počas toho, čo sa venuje mojim perám, zatvoria a ja snažím zahnať všetky výčitky, ktoré prúdia mojou mysľou.

Zalapám po dychu, keď sa jeho pery začnú vliecť po pokožke na mojom krku, zhryzne ju v zuboch. Moje pery sa neovládnu a slastne si povzdychnú.

Silno zatlačím viečka k sebe, keď si uvedomím, že začal moju pokožku sať. Značkuje si ma a ja mu to nezakazujem, nemám dostatok síl na to, aby som sa bránila niečomu tak silnému.

Dotyk jeho pier vyvoláva vo mne triašku, ktorú sa snažím skryť tým, že pootočím hlavu na bok, dávajúc mu lepší prístup k mojej pokožke.

Je opatrný, ako keby vedel, že sa od neho môžem hocikedy odtiahnuť. Robí si so mnou, čo chce a vidím mu na tvári, že tým je potešený, no zároveň vidím v jeho očiach pochybnosti rôzneho druhu.

Vzdychám a môj hlas sa odráža od stien, ktoré sa nachádzajú v mojej izbe. Som až príliš hlasná, uvedomujem si to, no nevnímam nič naokolo mňa. Len jeho pery, bežiace po mojom krku.

xxx

,,Nikdy nechcem, aby ťa bozkával niekto iný okrem mňa," Zaynov tón hlasu možno v tejto chvíli prirovnať k dieťaťu, smutne na mňa hľadí, na čo sa rozosmejem.

,,Nikomu nikdy nedovolím, aby ma bozkával, Zayn," pokrútim hlavou nad slovami, ktoré povedal, keďže sa mi zdajú až príliš nezmyselné. ,,Sľubujem," dodám, keď zbadám jeho pochybovačný výraz tváre.

xxx

Prudko vydýchnem, spomínajúc na moje slová, ktoré som približne pred rokom povedala Zaynovi. Nedokážem popísať, akú bolesť teraz cítim v mojom hrudníku.

,,Niall," šepnem, snažiac sa od neho oddialiť a zničiť dotyk jeho pier na tých mojich.

Odťahuje sa odo mňa, keďže ešte párkrát naliehavo vyslovím jeho meno.

Uchechtne sa, keď zbadá moje rozšírené oči, naplňujúce sa slzami.

,,Chceš, aby som odišiel, však?" Uškrnie sa, no na jeho tvári vidím pohoršenie a odtiene bolesti, ktoré sa predo mnou vždy snažil ukryť.

Broken ||n.horan au✔Where stories live. Discover now