°°Našiel som život, v ktorom stojí žiť pre niekoho iného°°
Niall
,,Pozri, tam je Harry," skríkne hlas Trinity, vytvárajúci v mojich zmysloch zmeny, odrážajúce sa na mojej tvári.
Mierne sa zamračím, keď pozriem tým smerom, ako pozerá ona, keďže vidím vysokú postavu jej brata, ktorá si robí cestu k našim postavám, stojacim blízko baru.
,,Trinity," zvýskne radostne a jej telo sa ocitá v blízkosti toho jeho. ,,Čo tu robíš?" spýta sa jej, pričom môžem v jeho hlase počuť podozrievavosť.
,,Chcela som tráviť víkend inak než pozeraním filmov," vrelo sa usmeje a hoc nehovorí pravdu, na jej tvári nenachádzam žiadne náznaky po klamstve.
Snažím sa splynúť s davom ľudí, čo sa mi na istý čas aj podarí, no keď zacítim pohľad patriaci Harrymu pootočím hlavu jeho smerom, dávajúc ruku okolo pásu Trinity.
,,A to je?" Nadvihne obočie, stále sa dívajúc na moju tvár, čo mi nepríde ani trošku príjemné.
,,Och, toto je Niall, môj kamarát," povie úplne pokojným hlasom. Na Harryho majú jej slová dobrý dopad až po tom, čo vysloví, že sme len kamaráti. Avšak na mňa to ma opačný dopad, moje očné viečka sa na pár sekúnd zatvoria, čím sa snažím ventilovať bolesť, ktorá silnie v oblastiach môjho hrudníka.
Jej slová, opakujúce sa v mojej mysli, ma nútia cítiť nepríjemný pocit, zožierajúci moje vnútro. Možno nejde priamo o tie slová, ale o to, s akou ľahkosťou povedala to slovo, ako keby sme naozaj boli len dvaja kamaráti, nerobiaci spolu nič nevhodné.
,,To je ten Niall, o ktorom hovorí Caroline, že je problémový?" Harryho hlas, ozývajúci sa až po hodnej chvíli, ma vytrhne z nie najpríjemnejších myšlienok.
Už nie je ani najmenšej stopy po jeho spokojnom výraze, hľadí na mňa ako na problém, zavadzajúci mu v ceste.
Hoc som vyvedený z miery slovami, ktoré povedala Trinity, drzo sa naňho usmejem, čo na jeho tvári vytvára pohoršený výraz.
,,Áno, to som ja. Teší ma," natiahnem jeho smerom ruku, majúc na tvári stále svoj drzý úškrn. Moju ruku odignoruje a ja s hraným sklamaním ruku po hodnej chvíli nechávam dopadnúť pozdĺž môjho tela.
,,Nevyzerá ako vhodná spoločnosť pre niekoho ako si ty," venuje Trinity starostlivý pohľad, ktorý ona odignoruje.
Odtiahne sa od mojej blízkosti, čo ma zaskočí natoľko, že na mieste zamrznem.
,,Sme len kamaráti, nič viac, Harry," spokojne sa naňho usmeje, zatiaľ čo moju existenciu úplne odignoruje, jej činy ma prekvapujú, a tak len stojím, pozerajúc sa na jej maličkosť, ktorá horlivo odpovedá na otázky svojho brata.
Zovriem dlane v päsť, otáčajúc sa im chrbtom, majúc v pláne odísť z klubu preplneného desiatkami spotených tiel, lepiacich sa na seba.
Kráčam pomerne rýchlo aj napriek tomu, že mi v ceste zavadzia niekoľko tiel. Odstrkujem ich, a tým sa rýchlejšie blížim k východu.
Nechcem si pripustiť, že jej slová mi ublížili. Nechcem si pripustiť, že ma bolí počuť z jej pier, že sme len kamaráti a nič viac.
Mám chuť smiať sa, pretože si sám dobre uvedomujem, že pred pár dňami sa zvíjala od rozkoše pod mojím telom.
V momente, keď sa stretne moja tvár s vetrom, udierajúcim do každej kosti v mojom tele, zúfalo vydýchnem.
Vytiahnem zo zadného vačku mojich džínsov krabičku cigariet, cítiac potrebu si jednu zapáliť.
YOU ARE READING
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY