Trinity
,,Samozrejme, že so si tým není istá, Nevaeh," rozhorčene sa zatvárim, pričom si obliekam kabát fialovej farby a učebnice vopchám do svojej kabelky.
Nevaeh moja najbližšia kamarátka na vysokej škole si otrávene povzdychne a zrýchľuje svoju chôdzu k autu, keďže začína pršať, nasledujem ju a sadám si do jej auta, ktoré nás ochráni pred dažďom.
,,Nemusíš mať strach ste spolu už 5 rokov určite to pochopí," snaží sa ma upokojiť vo chvíli, ako štartuje auto.
,,A čo ak nie? Nie sme na to pripravení," oboznámim ju a moja nervozita sa zvyšuje každým mojim prudkým nádychom.
,,Bože, Trinity. Rozprávali ste sa vôbec o tom niekedy?"
,,Nie, nepamätám si žiaden náš rozhovor, ktorý by sa týkal tejto témy," snažím sa zájsť čo najviac do minulosti, aby som si spomenula aspoň na jedno slovo, ktoré by sa týkalo môjho terajšieho problému, no nič také sa mi nepodarí.
,,Nemáš ešte dôvod na to stresovať ani si si nespravila tehotenský test, nemôžeš si byť istá tým, že si tehotná," upozorňuje ma, no ja nachádzam v jej hlase stopy po pochybnostiach.
,,Čo ak ma opustí, keď budem tehotná?" So strachom v hlase vyslovím otázku, ktorá mi prúdi mysľou už niekoľko dní. Opakuje sa v mojej hlave každé ráno, keď vstávam a každú noc, keď zaspávam. Ten strach z Nialloveho odchodu ma doslova zabíja.
,,Niall ťa miluje. Nikdy by ťa neopustil," ubezpečí ma, čo ma troška upokojí, no stále to nevyženie z mojej mysle predstavu toho ako ma Niall opúšťa.
,,Mám strach, Nevaeh," priznám a cítim vo svojom vnútri nepríjemnú zaťaž, snažiac sa ju už hodnú chvíľu potlačiť.
,,Pôjdeme kúpiť tehotenský test alebo máš nejaký doma?" Hlas Nevaeh sa rozplyne po celom aute, no jej oči sa na mňa a ni len nepozrú.
,,Včera som si ho kúpila len som nemala odvahu urobiť si ho," priznávam sa, spomínajúc ako som včera ráno stála v kúpeľni chcúc si spraviť tehotenský test. No vo chvíli ako som započul Nialla zbabelo som ho vrátila na miesto kde bol predtým.
,,Okej, tak ťa zaveziem domov a už si ho prosím ťa sprav," otrávene prevracia oči, pričom zabočí do zákruty vedúcej k bytu, ktorý zdieľam spolu s Niallom.
Zastaví pred panelovými budovami rôznych farieb, ako zbadám okno patriace môjmu bytu, vystupujem z auta.
,,Veľa šťastia, Trinity. Uvidíš, že to dopadne dobre," uisti ma Nevaeha a odchádza až vtedy, keď jej sľúbim, že jej dám vedieť ako všetko dopadne.
Hodnú chvíľu pozorujem miesto, kde stálo auto Nevaeh, predtým než sa vydám k dverám, ktoré ma zavedú do môjho a Nialloveho bytu.
Privolám si výťah, pričom sa snažím spomenúť si na to akú mal dnes Niall službu a či už bude doma alebo nie. S premýšľania ma vytrhne zvuk oznamujúci mi, že môžem vojsť do výťahu.
Vchádzam do výťahu skladajúceho sa zo zrkadiel a z tlačítok, kde sú napísane čísla. Stlačím číslo 4, keďže na tom poschodí je náš byt s Niallom.
Nervózne si hryziem peru, keď vychádzam z výťahu a moje ruky pevne držia kľúče. Párkrát sa nadýchnem pred tým než som schopná odomknúť dvere.
Na koniec to dokážem a moje chodidla nájdu miesto na podlahe patriacej môjmu bytu.
,,Láska?" Niallov hlas sa ozve okamžite, ako zatváram dvere. Nestihnem si ani len vyzuť topánky, pretože jeho postava sa objavuje pred tou mojou a objíme ma.
ESTÁS LEYENDO
Broken ||n.horan au✔
FanficMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY