Trinity
Vdychujúc vôňu Niallovej kolínskej zmiešanej s cigaretovým dymom sa odvážim mu pozrieť do očí, pričom si v mysli prehrávam stále jeho slová:,,Som len slabý človek, milujúci dievča, stojace teraz v mojom objatí."
Srdce mi nepravidelne bije a ja neustále lapám po dychu ako keby som bola stratená v hlbokom oceáne. Nie som schopná prijať fakt, že ten Niall s problematickým chovaním mi práve teraz povedal, že ma miluje. Nikdy by som si nepomyslela, že toto sa niekedy stane skutočnosťou.
,,Si celá premočená, poď požičiam ti nejaké oblečenie alebo si si tu možno nechala aj nejaké svoje veci," povie bez toho, aby čakala na moju reakciu. Ťahá ma za ruku k schodom, pomocou ktorých sa dostaneme do izby, patriacej Niallovi.
,,Chcem tvoje oblečenie," šepnem, vediac, že v Niallovom šatníku sa nachádza niekoľko kúskov môjho oblečenia.
Drzo sa uškrnie a v očiach mu nezvyčajne zaiskrí.
Otvorí dvere od jeho izby, pričom sa rukou dotýka môjho chrbta, tlačiac ma dovnútra izby.
Zamračím sa nad zápachom, ktorý ma pohltí, keď vojdem do izby. Je tu neporiadok. Množstvo prázdnych fľašiek od alkoholu pohadzanych okolo jeho postele. Niekoľko fľašiek je aj na stole, no v tých môžno ešte vidieť priesvitnú tekutinu.
Niall si všimne môjho znechuteného výrazu a začne rýchlo zbierať fľašky zo zeme.
,,Nemal si toľko piť mohlo ti to ublížiť,"prehovorím, pričom môže počuť v mojom hlase obavy, ale taktiež aj stopy po hneve.
,,Bol som, huh, smutný," ruka mu vyletí k jeho zátylku, kde sa nesmelo poškriabe. V druhej ruke drží dve fľašky, ktoré neskôr hádže do vreca na odpadky.
Týmto priznaním ma zaskočí, ale snažím sa svoje zaskočenie skrývať.
Niall sa vracia k mojej postave a začne zo mňa vyzliekať premočené oblečenie. Nahrádza ho tým svojim. Hneď ako mi začne prevliekať cez hlavu jeho adidas mikinu zacítim známu vôňu aviváže, po ktorej vždy vonia jeho oblečenie.
V momente kedy mi oblečie aj tepláky ladiace k jeho mikine ma vyzdvihuje do vzduchu. Nesie ma k posteli, pričom svojimi očami neopúšťa tie moje.
Opatrne pokladá moje telo, a keď s nim stráca kontakt nespokojne sa zamračí.
Zachichocem sa priťahujúc si ho k sebe bližšie.
,,Dnes ťa chcem držať celý deň s vedomím, že si len moja," šepká oproti mojej pokožke na krku kde zanechá male bozky, nútiace ma cítiť sa tak dobre.
,,Len tvoja," súhlasím s ním, cítiac menšie výčitky v mojej mysli kvôli Zaynovi.
Zaskočene sa na mňa pozrie ako keby nečakal že niečo také poviem, no hneď na to sa mu na perách objaví drzý úškrn.
,,Patríš len mne a nikto sa ťa, kurva, ani len nedotkne," rozhorčene sa zamračí.
Chcem sa smiať, chcem kričať a dokonca môžno aj plakať od šťastia, ktoré práve pociťujem.
,,Nikomu to nedovolím, Niall, neboj,"ubezpečujem ho, pričom rukami hladím jeho chrbát. Slastne privieram oči, keď sa jeho čelo stretne s tým mojim.
,,Trinity ja viem, že to teraz bude môžno znieť skurvene hlúpo, alebo že s tým nebudeš nikdy súhlasiť, ale chcem to aspoň skúsiť," mrmle, ale vďaka tomu ako blízko pri mne je ho počujem.
Zmätene nadvihnem obočie, čakajúc čo povie ďalej.
,,Chcem, aby si bola moja priateľ-... ach kurva kašli na to," zatrasie hlavou a hádže svoje telo prudko na matrac vedľa mňa. ,,Prepáč, viem že by si nikdy nechcela byť mojou priateľkou. Bolo to odo mňa hlúpe," keď to hovorí pozerá po celý čas na strop ako keby sa bál mojej reakcie.
YOU ARE READING
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY