,,Trinity, musíš ísť ďalej, Zayn by si to želal. Spomínaj naňho, miluj ho, len poď ďalej," Harryho tvár, ktorá bola oproti tej mojej, sa stočila do mne neznámej grimasy.
Už polhodinu sa ma snaží presvedčiť, že ísť ďalej je to najsprávnejšie riešenie, pre ktoré sa môžem rozhodnúť. Nečakala som, že by práve Harry, ktorý vedel, čo voči otcovi cítim, s týmto všetkým súhlasil. On sám si uvedomoval, že ma vytrhnú z prostredia, ktoré poznám, a ktoré mi pripomína Zayna.
Hnevala som sa naňho a aj na mamu, ktorá v tejto chvíli skenovala každý môj pohyb, ktorý som vykonávala.
,,Pokúsim sa, ale nenúťte ma odísť," snažila som sa hovoriť presvedčivým tónom hlasu, hoc som moje slová nemyslela vážne.
Nechcela som žiť životom, akým som žila kedysi. Bez neho nie.
,,Klameš, ako to robievaš každý deň," odpovedá mi namiesto Harryho mama, ktorá moje lži vždy odhalí.
Nepríjemne som si povzdychla a zrakom som vyhľadala dvere, ktorými by som najradšej ušla, no oni mali pravdu, tá bolesť sa nedala zniesť.
Zayna som videla všade, kde padol môj zrak. Dokonca sa mi v noci zdalo, že cítim jeho pery na tých mojich. Stávala som sa bláznom, vedela som to.
No mne to neprekážalo, chcela som len cítiť ten pocit, ktorý sa vytváral vďaka nemu.
,,Nedokážem to," snažiac sa potlačiť slzy, ktoré sa drali z mojich očí, som privrela viečka.
,,Zayn hovorieval, že dokážem všetko, verila som mu, pretože bol pri mne, ale teraz nie je. Nezotrie mi slzy a ani si ma neprivinie do objatia, ktorým ma vždy chránil. Nechal ma tu samú," šepla som pre seba a ruky som dala do pästí, pretože môj hrudník zasiahla bolesť.
,,Je tu, Trinity, vždy tu bude. Pozerá sa na teba zhora," Harryho hlas znel tak upokojujúco, no slová, ktoré vyšli z jeho pier, ma rozrušili.
,,Chcem ísť za ním," šepla som skoro nečujne, no Harryho hlava, ktorá bola sklonená, sa náhle vystrela mojím smerom.
,,Prestaň s tým konečne, už sú to štyri mesiace, čo zomrel. Musíš sa pohnúť vpred, dokončiť si školu a pozerať sa na svet inak ako teraz. Aj mne chýba, ale pohol som sa ďalej, sprav to aj ty," jeho päste buchli do stola celou silou, čím ma prekvapil.
Harry mi vždy ponúkol rameno, keď sa mi cnelo za Zaynom. Vždy ma počúval, hoc boli tri hodiny ráno alebo jedenásť v noci. Nečakala som, že by mohol povedať niečo také, ako povedal.
So strachom v očiach som sa pozrela na jeho tvár, ktorou koloval hnev.
Neuvedomovala som si, že môj stav zasahuje aj Harryho správanie, ktoré voči mne nebolo nikdy agresívne.
,,Harry-," chcela som toľko toho povedať, ale jeho vztýčený ukazovák naznačoval, aby som prestala hovoriť.
,,Nechcem počuť tvoje námietky. Sama dobre vieš, že bez našej pomoci sa nepohneš vpred. Preto to nezdržujme. Choď sa obliecť, zaveziem ťa k ocovi," z prekvapenia z jeho postoja sa z mojich oči spustia slzy, ktoré som usilovne zadržiavala.
,,Myslela som, že ma chápeš, že aspoň ty budeš pri mne stáť vždy, no mýlila som sa," prehovorila som jeho smerom a svoje telo som donútila vstať zo stoličky, ktorú obývalo už dlhú dobu.
Cítila som sa nechcená. Všetci v mojom okolí mi naznačovali, aby som sa pohla vpred, a tým ma od seba odstrkovali.
,,Trinity, on to tak nemyslel, " snažila sa ma zachytiť mama, ktorá sa postavila v rovnaký čas ako ja.
YOU ARE READING
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY