°°Som ten, ktorého odcudzujú, no oni majú pravdu. Majú pravdu v tom, že ti nakoniec ublížim °°
Trinity
Moje prsty pretáčajú strany učebnice angličtiny. Snažím sa pozorne čítať každé slovo, no nejde mi to, pretože Niallove pery dopadajú na moju pokožku na krku, čo ma neuveriteľne rozptyľuje.
,,Môžeš s tým prestať?" zavrčím a rukou odtlačím jeho hlavu z môjho krku.
,,Učíš sa už dlho," upozorní ma a jeho ruky zatvárajú učebnicu, ležiacu na mojej posteli.
,,Niall, ten test potrebujem napísať dobre," hovorím, pričom sa snažím učebnicu znova otvoriť.
,,Napíšeš ho dobre," uistí ma a učebnica, ktorú sa mi podarilo otvoriť, sa znova zatvára za pomoci Niallových rúk.
,,Neviem ešte-...," moje rozprávanie je prerušené perami patriacimi Niallovi.
Tlačí moje telo do vankúšov a jeho ruky kĺžu po mojom tele, pričom jeho pery neopúšťajú tie moje.
,,Niall, teraz nie," poviem do bozkov, no neodťahujem sa od neho, práve naopak, viac sa naňho natlačím.
,,Prečo nie?" Nespokojne sa zatvári, keď jeho pery strácajú kontakt s tými mojimi.
,,Pretože sme mali sex včera a predvčerom a aj pred predvčerom," odmlčím sa, počítajúc na prstoch dni, kedy sme mali sex. ,,My máme sex každý deň," zhrozím sa, pričom sa mračím na Nialla.
,,Ehm, z toho vyplýva, že by sme ho mali mať aj dnes. Nemôžeme predsa ničiť náš stereotyp," zamyslene sa zatvári, snažiac sa znova prilepiť na moje pery.
,,Niall, uvedomuješ si vážnosť tejto situácie?" odtiahnem sa od neho a venujem mu nepekný pohľad.
,,Samozrejme, že si to uvedomujem, je 6 hodín večer a my sme dnes ešte nemali sex," snaží sa tváriť vážne, no jeho kútiky úst sa mykajú do úsmevu.
Na mojej tvári sa nečrtá žiaden výraz, pozerám na Nialla, ktorý vycíti, že jeho slová neboli niečo, čo som chcela počuť.
,,Dobre, dobre, ak považuješ za divné to, že máme každý deň sex, tak ho nemusíme mať," vyzdvihne ruky do obranného gesta a jeho telo zaujme miesto vedľa toho môjho.
Hlavu položí na rovnaký vankúš ako ja a je až nebezpečne blízko môjho tela.
Zhryznem si pery v momente, keď si ma pritiahne do objatia a hlavu zaborí do môjho krku.
,,Dnes som stretol Eleanor," jeho horúci dych sa odrazí od mojej pokožky na krku, čo spôsobí zimomriavky na každom kúsku môjho tela.
,,Mmm, a čo ti povedala?" Spýtam sa, vnímajúc jeho vôňu.
,,Začala na mňa kriča-...,"
,,Čože? Prečo na teba začala kričať?" Skočím mu do reči a moje oči hľadia priamo do tých jeho.
,,No, možno si jej nemala povedať, že si so mnou spala, teda spávaš, ale ona je pravdepodobne v tom, že sme spali spolu len raz," vysvetľuje, ako keby o nič nešlo, čo ma núti usmievať sa.
,,Ja som jej to nepovedala, to ona ma k tomu donútila," bránim sa a úsmev svieti na mojich perách, ktoré majú väčší objem vďaka tomu, že som sa bozkávala s Niallom.
Hravo nadvihne obočie a rukami pevne zovrie moje boky.
,,A môžem vedieť, ako ťa k tomu donútila?"
,,No, mala menšie podozrenie a keďže ma s tým podozrením neustále otravovala, potvrdila som jej ho," môj hlas znie až príliš mäkko a hoc si to neuvedomujem, svojimi rukami prechádzam po Niallovej tvári.
YOU ARE READING
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY