FLASHBACK
,,Trinity, je tu Zayn," ozval sa z kuchyne hlas mojej matky.
,,Už idem," s nadšením v hlase som skríkla. Posledný krát som sa pozrela na svoj odraz v zrkadle a uhladila som si šaty.
Rýchlymi krokmi som zbehla schody a namierila som si to k vchodovým dverám, za ktorými už stál Zayn.Moja ruka zovrela kľučku od dverí a celou silou ňou potiahla nadol.Po dlhej dobe sa konečne moje oči stretli s tými Zaynovymi.
Skočila som mu okolo krku a jeho ruky som si položila okolo môjho trupu ,,Tak strašne si mi chýbala, Trinity," šepol blízko môjho ucha.
Moje telo privinul do svojho objatia a siln oho zovrel . ,,Bol som bez teda celých 48 hodín," zachichotal sa do mojich vlasov, kde zanechal letmý bozk.
,,To je váš rekord? Naozaj dlhá doba, 48 hodín je ako rok," ironickým hlasom predniesol môj brat Harry, ktorý práve prechádzal okolo nás.
,,Nebuď sprostý, Harry," pozrela som sa naňho spoza mojich dlhých mihalníc a venovala som mu jeden nepekný pohľad, ktorý on samozrejme odignoroval.
,,A vy, nebuďte tak nechutne sladkí," odvetil a stratil sa mi z dohľadu.
,,Ja ho raz zabijem," s nespokojnosťou v hlase som zavrčala.
,,Prečo si ho všímaš, celá tvoja pozornosť má byť len moja," odul spodnú peru a priblížil sa k mojej tvári. ,,Ešte som nepočul, ako strašne som ti chýbal," zdvihol nahor pravé obočie a prezeral si moju tvár.
,,Ja ti to radšej ukážem," zasmiala som sa a spojila naše pery do bozku.Jeho pery sa jemne začali obtierať o tie moje.Do mojich úst vošiel jeho jazyk, ktorým začal skúmať moje vnútro úst.Tak strašne mi chýbal, zabíjali ma len dva dni strávené bez jeho prítomnosti.Čo by sa dialo, keby v mojom živote nebol stále? Ako by som bez neho žila?Bola by som obyčajnou troskou na zemi, ktorá by nemala zmysel života.
,,Mali by sme už i-,"
,,Nie, ešte chvíľku," prerušila som ho a rukami som mu obmotala krk.Užívala som si dotyk jeho pier a spojenie jeho jazyka s tým mojím.
,,Milujem ťa, Trinity," šepol oproti mojím perám.
,,Milujem ťa, Zayn," odtiahla som sa od neho a zrakom skúmala jeho dokonalú tvár.
,,Naozaj by sme už mali ísť, Louis nás tam už s Eleanor čakajú," nespokojne sa zamračil a potiahol ma za ruku.Chápavo som prikývla a zatvorila dvere od nášho domu.Silnejšie som stlačila Zaynovu ruku a kráčala smerom k jeho autu.
Otvoril mi dvere od auta, ako to vždy robieval. ,,Ďakujem," žiarivo som s naňho usmiala.Spokojne privrel oči a povedal. ,,Pre moju lásku všetko."Nasadla som do auta a nadýchla som sa Zaynovej vône, ktorá sa niesla celým autom.Dvere auta sa zabuchli a to značilo, že sa Zayn už posadil.
,,Zabudol som ti povedať, že dnes vyzeráš krásne," s úškrnom na perách pochválil môj výzor.
,,Ty tak isto," žmurkla som.
Auto sa pohlo smerom vpred a zabočilo do prvej zákruty. Moje oči zaregistrovali auto, ktoré išlo oproti nám.Bolo pri nás tak blízko, nemalo šancu stihnúť zabrzdiť.Nemali sme šancu sa vyhnúť autu, ktoré bolo naproti nám.
,,Zayn," bolestne som šepla, keď do nás auto celou silou narazilo. Nepríjemný škripot gúm sa dostal do mojich uší.Silný náraz auta spôsobil, že sme sa prevrátili hore nohami a všetky sklá na oknách sa rozbili.Moje nohy ostali uväznené pod sedadlom a nedokázala som nimi pohnúť, rukami som si chytila spánok na hlave.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Broken ||n.horan au✔
ФанфикMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY