twenty-one

1K 167 10
                                    

Niall

Nevnímam nič iné, len hlasný zvuk motora a Liamove slová, naznačujúce mi správnu cestu.

Zmĺkne, na čo naňho nechápavo pozriem.

"Neukázal si sa tu skoro dva týždne," podozrivo si ma prezrie chytajúc sa kapoty auta.

,,Ako to súvisí s trasou, po ktorej mám ísť?" Zamračím sa, ignorujúc jeho postoj voči mojej osobnosti.

,,Arnie sa na teba pýtala," znova poviem absolútne nesúvisiacu poznámku, na čo zavrčím.

,,A čo mám, kurva, s tým?" Skríknem a moje ruky sa ocitnú v pästiach.

,,Upokoj sa," pretáča oči nad mojím hnevom, čo sa mi vôbec nepáči. ,,Pokiaľ viem, tak s Arnie si bol skoro každý deň," nadvihne obočie a rukávy od košele si vyhrnie nahor.

,,Rozhodol som sa držať ďalej od pohlavných chorôb," uchchtnem sa, nastupujúc do auta.

,,Prečo si to nerobil aj pred tým?" Zmätene sa pozrie do mojej tváre, no ja jeho očiam úspešne uhýbam.

,,Proste som sa jedného krásneho rána zobudil a povedal som si, že je pekné myslieť, tak prečo to neskúsiť," pobavene si odfrknem, snažiac sa tým zakryť svoje klamstvá.

,,Alebo za to môže to dievča," obchádza auto a tým mi umožní prezrieť si jeho tvár, na ktorej panuje presvedčivý výraz.

"Aké dievča máš na mysli?" Prekvapene hľadím, hoc dobre viem, že myslí Trinity.

,,To, čo by som rád pretiahol," zastaví svoju chôdzu a nestačí sa ani len spamätať a moje ruky pevne zvierajú lem jeho trička, ktoré má skryté pod košeľou.

,,Čo si to, kurva, povedal?" Očami prebehnem po jeho tvári, ktorá je plná pobavenia.

,,Takže je to skutočne kvôli nej," prehovorí, na čo ho púšťam, keďže si uvedomím, že slová, ktoré povedal, použil len, aby ma vyprovokoval.

,,Nie je to len kvôli nej," priznám sa a ruky navlečené v rukaviciach si priložím na vlasy.

,,Samozrejme," ironicky zamrmle.

,,Dobre, kurva, je to všetko kvôli nej. Snažím sa to potlačiť, ale keď som pri nej, nejde to," ťahám zúfalo za svoje vlasy, keďže pocit, vytvárajúci sa v mojom vnútri, nechcem cítiť.

,,Mal by si si s niekým zašukať. Neprospieva ti byť bez sexu," ustarostene si ma prezrie, no ja sa nad jeho reakciou nepozastavujem.

Všimne si môjho ticha, čo sa mu samozrejme nezdá normálne, a preto znova začne rozprávať.

,,Alebo si sa-," nestihne dopovedať, keďže ho preruším.

,,To teda určite nie," nadvihnem ukazovák, ukazujúc na jeho tvár a tým naznačujem, nech nepokračuje vo svojej reči.

Viem, že to, čo cítim, som ešte necítil, ale nikdy to nenazvem láskou. Proste sa mi len páči mať ju na blízku. Nič viac a nič menej.

,,Máš pravdu, potrebujem sex a potom bude všetko v poriadku," dodám, snažiac sa týmito slovami oklamať Liama, ale hlavne seba samého.

,,Vyzerá, že je to vo vážnom štádiu," prižmúri oči, predstierajúc zamyslenosť.

,,O čom to, kurva, hovoríš?!"

,,Vieš, dátum toho, kedy ma krámy?" Vážnosť jeho hlasu ma zaskočí, no slová, ktoré povie ma zaskočia oveľa viac.

,,Ty nie si normálny," nechápavo krútim hlavou, kráčajúc bližšie k svojmu autu.

Broken ||n.horan au✔Место, где живут истории. Откройте их для себя