thirty

1K 152 17
                                    

°°Som stratená bez tvojho hlasu, neviem sa orientovať v priestore. Mám strach, že bez teba neviem nič°°

Trinity

O mesiac neskôr

,,Vieš definovať to, čo cítiš, keď si s ním?" Otázka, ktorú mi položí moja psychologička, sediaca za stolom, nachádzajúcim sa od môjho tela len pár metrov, ma zaskočí.

Zhlboka sa nadýchnem, premýšľajúc nad tým, aká odpoveď by bola najvhodnejšia.

Viem, čo cítim, keď som v blízkosti Nialla. Je to istá náplň, nachádzajúca miesto v mojom vnútri, ktoré bolo ukryté pred svetom dlhú dobu. No najhoršie na tom je, že to, čo k nemu cítim, sa začína meniť. Mení sa to každým dňom stráveným s ním, každým jeho úsmevom alebo nádychom. Jeho dotyky začínam vnímať inak, jeho bozky vyžadujem a bez jeho prítomnosti sa zdá môj dych ťažší. Avšak nechcem si nič z tohto priznať, pretože viem, že vzťah, ktorý spolu máme, nie je už len o potrebe.

,,Je to niečo, čo neviem opísať, ale zároveň to je niečo, k čomu sa nechcem priznať," prehovorím len pár slov, ktoré sa zmestia do krátkej vety, hoc na mojom jazyku leží minimálne ďalších tisíc slov.

Neisto sa pozriem do jej očí, čakajúc nejakú reakciu, no jediné, čo si môžem všimnúť, je jej úsmev, nestrácajúci sa z jej pier zvýraznených červeným rúžom.

,,Myslíš na Zayna, keď si s ním?" Preruší ticho ďalšou otázkou, privriem bolestivo viečka, lebo odpoveď prúdiaca v mojej mysli, sa mi nepáči.

Nepáči sa mi, že mám zabudnúť na niekoho, koho som tak dlhú dobu milovala. Zomrela by som preňho, avšak teraz naňho zabúdam, ako keby bol len ďalšou nepodstatnou vecou v mojom živote.

,,Nie, nemyslím naňho," šepnem a moje viečka sa stále neroztvárajú, keďže si uvedomujem, že Niall začína zaberať jeho miesto a hoc sa mi to z jednej strany páči, nechcem, aby to tak bolo. Nechcem, aby niekto nahradil Zaynove miesto.

,,Myslíš si, že je to nesprávne, však?" Jej hlas je až príliš pokojný, čo nechápem, pretože som si viac než istá, že musí vidieť bolesť v mojej tvári.

,,Vy to nechápete. Zayn bol niekto, s kým som chcela byť celý život. Bol mojou súčasťou, keď som bola s ním, cítila som medzi nami spojitosť, boli sme jeden celok. No ten celok sa rozbil, všetky jeho časti sa zlomili a ja nechcem, aby Niall alebo hocikto iný tento celok spojil," hovorím, pričom cítim slzy, kĺžuce po mojej tvári, snažím sa ich zotierať čo najrýchlejšie ako viem a všetky ich udržať v mojich očiach.

,,Ale ten celok sa už spojil, Trinity. Nevidíš to, už sa nesprávaš ako predtým. Už nerozmýšľaš o smrti, dokonca neberieš ani žiadne lieky na upokojenie. Všetky zlomené časti celku, ktorý si si vytvorila so Zaynom, sa spojili a len ty musíš vedieť, kto ich spojil," na jej tvári svieti znova úsmev, pričom hovorí slová, ktoré vyjadrujú to, čo som si nechcela priznať. Mlčím, hľadiac na jej tvár.

***

Kvapky dažďa dopadajú na moju tvár a namiesto toho, aby som sa pred ním skryla, pokračujem vo svojej chôdzi rýchlejšie než predtým. Vietor udiera do môjho tela, ktoré je zakryté len v rifľovej bunde, preto si ju k svojmu telu priťahujem.

Pred mojimi očami vidím Niallov úsmev, ktorý mal na perách v to ráno, keď ma po prvýkrát držal vo svojom náručí. Spomínam si na všetky noci, kedy mi šepkal svojím nežným hlasom " dobrú noc."

Nedokážem dostať zo svojich pier chuť tých jeho. Nedokážem bez neho nič, a to úplne ničí moju kamennú bariéru, postavenú okolo môjho srdca po Zaynovej smrti.

Broken ||n.horan au✔Where stories live. Discover now