°° Každý tvoj úsmev, venovaný mne, ma robí šťastnejším. Každý tvoj bozk, venovaný mojim perám, ma robí silnejším.°°
Trinity
Môj sveter mi padá z ramien, keď moje chodidlá rýchlo dopadajú na školskú chodbu. Nedokážem pozorne sledovať okolie, pretože môj dych je až príliš hlasný a vlasy sa dostávajú cez moju tvár.
Otváram dvere, ktoré ma vyvedú zo školy a hneď na to sa môj zrak upriami na parkovisko, kde hľadám Niallove auto. Spokojne sa usmejem, keď zbadám jeho postavu, opierajúcu sa o auto.
Jeho pery sa zamestnávajú poťahovaním z cigarety, na čo ho moje oči so záujmom sledujú. Nie som si istá, či zazrel moju postavu, keďže sú jeho oči zakryté slnečnými okuliarmi.
,,Niall," skríknem a dnes sa po prvýkrát nezaujímam o to, že by nás mohol niekto vidieť. Neotáča svoju hlavu mojím smerom, čo ma mierne vyľaká, pretože som si viac než istá, že môj krik musel počuť, jeho postava sa totižto nenachádza až tak ďaleko.
Moje kroky sú znova rýchle a jediné, čo ich zaujíma, je cesta, vedúca k Niallovmu telu.
,,Niall," zopakujem, avšak teraz, keď sa od neho nachádzam len pár krokov, je môj hlas oveľa tichší.
Nereaguje, vyfúkne zo svojich úst cigaretový dym, ktorý sa skoro stretne s mojou tvárou, no ja ňou uhýnam. ,,Deje sa niečo?" Zhryznem si pery, nečakajúc odpoveď, pretože jeho chovanie som sa naučila rozoznávať a viem, že sa v tejto chvíli niečo určite deje.
,,Prečo sa zaujímaš?" Jeho hlas je odmeraný a neprístupný ako vždy, keď je s niečím nespokojný. ,,Prečo ťa zrazu teraz zaujímam, keď si ma celý deň ignorovala?" Nadvihne pobavene obočie a jeho postoj voči mojej maličkosti je úplne odlišný než ráno, keď sa jeho pery stretávali s tými mojimi.
,,Máme predsa dohodu, Niall. V škole sa budem správať, že medzi nami nič nie je," povzdychnem si, vraviac tieto slová viac než opatrným tónom hlasu.
Zloží si z očí okuliare a položí ich na kapotu auta, jeho čin pozorne sledujem, čakajúc na to, čo vyjde z jeho úst.
,,Tú dohodu si vymyslela ty a nie ja," zamračí sa, no jeho oči sa nevenujú tým mojim.
,,Ale ty si s ňou súhlasil," napomeniem ho, pričom sa moje oči zapichávajú do jeho tváre.
,,Pozri, ja kvôli tebe obmedzujem absolútne všetko a ty ma odmietaš pobozkať pred pár ľuďmi," povie a jeho hlas už nie je taký odmeraný ako na začiatku nášho rozhovoru.
Poobzerám sa okolo seba a zachytím niekoľko pohľadov, ktoré sa zapichávajú do mojej a Niallovej postavy. Desiatky študentov opúšťajú priestory školskej budovy a smerujú k svojim autám, ktoré ich odtiaľto odvezú.
Moja hlava sa otáča späť k Niallovi a bez toho, aby som ho upozornila na svoje činy, sa k nemu nakláňam, spájajúc naše pery do bozku. Udieram tými mojimi do tých jeho, pričom vdychujem do pľúc pachuť dymu z cigarety. Skrčím nos, no neprestávam pohybovať mojimi perami.
,,Spokojný?" Odtiahnem sa od neho, pričom sa moje oči zabárajú do tých jeho, ako keby z nich nebolo úniku.
,,Ešte nie," pokrúti hlavou a jeho ruky sa ocitnú na mojich bokoch, priťahuje si moje telo k tomu svojmu, odhŕňajúc mi vlasy z tváre, a teraz je to on, ktorý mi nedá vedieť a spája naše pery.
Jeho bozky sú naliehavé a dravé, čo je preňho viac než typické. Značí mi tým, že sa jeho postoj voči mne opäť mení a ja sa nemusím báť, že každú chvíľu vybuchne.
***
Smejem sa, keď sa ma Niallova postava snaží chytiť, avšak nie som jediná, kto sa smeje. Aj z pier samotného Nialla vychádza smiech, podobný tomu najkrajšiemu zvuku, aký som kedy počula.
Moja utekajúca postava, zastavuje vo chvíli, keď sa Niallove paže omotajú okolo môjho drobného tela, zakrytého len v jeho tričku bielej farby.
,,Aký je dnes plán?" Spýta sa, pokladajúc hlavu do môjho krku, na čo zvýsknem, keďže jeho čin nečakám.
,,Budeme celý deň v posteli a budeme sa dívať na filmy?" Slová hovorím, ako keby som pokladala otázku, no ja len konštatujem.
,,To sme robili minulý víkend, Trinity," nespokojne povie a hlavu do môjho krku zabára ešte viac.
,,Tým chceš povedať, že ťa nebaví ležať so mnou v posteli, zatiaľ čo ja sa pozerám na romantické filmy?" Prekvapene zhíknem, otáčajúc k nemu hlavu, pričom na mojich perách svieti pobavený úsmev.
,,Jediné, čo ma na tom bavilo, bolo to, že som ťa mohol držať a pozerať sa na tvoju tvár," zamyslí sa, čím si vyslúži moju pozornosť, čo využije a jeho ruky sa dostávajú pod moje tričko.
,,Niall," skríknem, no pobavenie z môjho hlasu nemizne.
,,Pôjdeme von," šepne, keď jeho ruky kĺžu dolu po mojich bokoch. ,,Do baru," znova šepká. ,,A budeme mať sex na záchode," je to jeho smiech, nesúci sa okolitým priestorom, ktorý ma dostáva do kolien, no keď si uvedomím podstatu jeho slov, tak rozšírim svoje oči, pričom mu darujem jeden nepekný pohľad.
,,Sex na záchode nebudem mať, Niall," môj hlas už nie je hravý ako predtým, teraz z neho môže každý rozoznať vážnosť.
,,Prečo? Tam sme ešte sex nemali." Nespokojne hovorí plačúcim hlasom a venuje na môj krk menší bozk, vďaka ktorému zalapám po dychu.
,,A ani nebudeme mať," poviem bez toho, aby našiel v mojom hlase náznak pochybnosti, na čo Niall zavrčí, značiac mi tým, že s mojimi slovami nesúhlasí.
,,Prosím," venuje mi ublížený pohľad, neuvedomujúc si, že som voči nemu odolná.
,,To už na mňa nezaberá," pokrútim hlavou a svoje kútiky pier sa snažím ovládať, aby sa nezačali zdvíhať do úsmevu.
Začne bozkávať každý kúsok mojej tváre, pričom ma vyzdvihne do vzduchu, pokladajúc moje telo na kuchynskú linku. Smejem sa, keďže moja pokožka je pod náporom jeho jemných pier.
Nobody's point of view
Ruka v ruke prechádzali davom ľudí, ktorých krv bola zmiešaná s alkoholom. Udierali do nich svojimi telami a brázdili po nich svojimi pohľadmi. Veľa z nich spoznávalo blonďáka s modrými očami, pomocou ktorých vždy dostával dievčatá tam, kde chcel.
Veľa ľudí neverilo vlastným očiam, keď zazrelo ich spojené ruky. Obzerali sa za nimi a dokonca niektoré dievčatá od prekvapenia otvárali svoje pery, ktoré boli zvýraznené rúžmi v pestrých farbách.
Dievča s tmavohnedými vlasmi sa viac natlačilo na telo blonďáka. Na rozdiel od nej, na jeho perách svietil spokojný úsmev.
Cítil sa tak voľne a hoc vedel, že on a jeho tmavovlasá spoločníčka netvorili skutočný pár, cítil sa tak. Jeho iskričky v očiach boli neprehliadnuteľné a spôsob toho, ako držal ruku tmavovlasého dievčaťa, bol tak jedinečný, že aj ona sama sa nad tým pozastavovala.
Pozastavovala sa nad tým, aký jemný bol jeho dotyk alebo ako sa líšila farebnosť jeho a jej pokožky. Pousmiala sa nad týmto zistením, no keď jej myseľ pohltila spomienka na chlapca, ktorého tmavosť pokožky sa nedala porovnávať s tou jej, jej úsmev z pier zmizol.
Uvedomovala si, ako sa všetko časom mení. Ako sa mení ona sama a ľudia, nachádzajúci sa v jej blízkosti. Dialo sa presne to, čoho sa obávala.
A tak dievča, s výčitkami vo svojom myslení, silnejšie zovrelo ruku chlapca, ktorého myseľ sa zaujímala len o ňu, o chuť jej pier alebo o spôsob jej dýchania, keď v noci zaspávala.
Boli od seba tak odlišní, no vec, ktorou si boli viac než istí, bola, že keď boli spolu, tak sa ich bolesť strácala do neznáma, vyplneného prázdnotou. Keď boli spolu, ich bolesti boli ako ilúzie. Ilúzie, ukazujúce im svet z inej stránky.
•• táto časť je vážne divná, bude to tým, že dnes ani nemala byť, takže ignorujte tento fakt
Korektorka: OlivaSweet
YOU ARE READING
Broken ||n.horan au✔
FanfictionMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY