ten

1.2K 188 9
                                    

Flashback

,,Nie Zayn," skríkla som, keď sa jeho ruky obmotali okolo môjho pása a začali ma ťahať medzi opitých ľudí.

Zayn zastal uprostred priestoru, v ktorom sa tancovalo. Otočil ma smerom k jeho tvári a moje boky sa ocitli pod náporom jeho prstov.

,,Neviem tancovať," zamračila som sa na jeho tvár, na ktorej panoval veselý úsmev.

,,Trinity, nikto tu nevie tancovať," zasmial sa a hneď na to rozpohyboval naše telá.

Keďže sa mi jeho čin nepáčil, nespolupracovala som s ním.

,,Trinity," zúfalo šepol a jeho tvár našla miesto v mojom krku, na ktorom zanechával stopy jeho teplý dych.

,,Uvoľni sa," jeho slová sa odrazili od mojej rozpálenej pokožky, na čo som privrela očné viečka.

Nevedela som, ako to dokázal, no robil so mnou veci, ktorých som sa pred tým bála, no vďaka nemu som ich milovala.

,,Toto nie je možné," zasmiala som sa, keď som začala pohybovať svojím telom do rytmu hudby.

Zaynova tvár sa vzdialila od môjho krku a jeho skrčené obočie značilo, že nerozumie mojim slovám.

,,Čože?" Jeho zachrípnutý hlas bol mojou drogou, ktorá sa mi vpíjala do pokožky.

,,Nikdy som si nemyslela, že budem niekoho milovať tak ako teba," moje pery sa obtreli o tie jeho, na čo hneď reagoval a naše pery spojil.

Krv sa mi zrážala s pocitom slasti, ktorou bol naplnený môj svet vďaka jeho perám.

Jeho pery boli všetko, čo som potrebovala na to, aby som bola šťastná. Jeho jemné pery, ktorých farbu som nikdy nevedela rozpoznať.

Bola som klamárom, pretože som mu hovorila, že ho nenávidím. No teraz som sebcom, ktorý ho nebude chcieť nechať odísť.

Vlasy, patriace jemu, som silno zovrela v rukách, na čo hlasno vydýchol vzduch do mojich pier.

,,Ó môj bože, Trinity. Ja ťa tak skurvene milujem." Šepkal stále dookola a bozkával môj odhalený krk.

,,Si strašná, vieš o tom?" Náhle sa odo mňa odtiahol a dotkol sa svojím čelom toho môjho.

,,Mohli sme byť spolu už dlho, len ty si si nechcela priznať to, čo každý vedel," svojimi očami sa neodtrhol od tých mojich, a tým mi dal možnosť topiť sa v ich farbe.

,,Ja viem," posmešne som si odfrkla nad svojou hlúposťou.

Pery sa mu rozšírili do úsmevu a ruky premiestnil k môjmu krku. Ukazovákom  prešiel po prívesku, ktorý mi dal pred pár dňami.

,,Som rád, že ho stále nosíš," zahryzol si do pery a naše telá k sebe pritlačil ešte viac.

Chytila som sa jeho veľkej ruky, ktorá bola položená na mojom boku. Hoc hudba hrala hlasno a smiech okolitých ľudí mi narážal do uší, v tejto chvíli nebolo nič z toho podstatné.

Jediné, čo som vnímala, bol Zayn. Neverila som tomu, ako rýchlo som sa zamilovala do chlapca, ktorého oči vás privádzali do šialenstva.

Vlastnil moje srdce, myšlienky. Vlastnil mňa a ja som vedela, že sa to nikdy nezmení.

End of Flashback

Prstami som zvierala striebornú retiazke, ktorú som nedala dole od toho dňa, kedy mi ju Zayn dal.

Oči som zatvorila a predstavila som si jeho tvár, avšak strácal sa mi z mysle a ja som si nebola istá, či naozaj vyzeral tak, ako som si ho predstavovala.

Broken ||n.horan au✔Where stories live. Discover now