Vychádzam z auta, uvedomujúc si, že sa nachádzam v centre Manhattanu. Skrčím nos, vediac, že medzi ľudí, ktorí kráčajú okolo mňa, nepatrím.
Do tejto časti Manhattanu sa dostanú len tí, ktorí majú peniaze a meno. Užívajú si pozornosť ostatných a ich hlavy sú až príliš vysoko.
,,Prečo sme museli ísť sem?" ruky si dám vbok, pozorujúc Niallovu postavu, ktorá prechádza okolo auta.
,,Pretože tu robia najlepšie Mochitto," oznámi mi, tváriac sa, že tento fakt som už dávno mala vedieť.
,,Nenávidím to tu," zamrmlem, vediac, že iní by vraždili preto, aby mohli byť na mojom mieste.
,,Asi tu často nechodíš, však?" Zasmeje sa, keďže pravdepodobne počul moje slová.
,,Nie, a nechcela som to meniť," zamračím sa, na čo sa on uškrnie.
,,Si rozkošná, keď sa mračíš," šepne a jeho postava sa nebezpečne blíži k tej mojej.
Chytá ma za pás bez toho, aby sa na mňa pozrel alebo mi niečo povedal.
Pritlačí si ma na svoje telo, ako keby som bola jeho majetok podpísaný jeho menom.
,,Čo si akože myslíš, že robíš?" Zavrčím, snažiac sa dostať z jeho zovretia, čo sa mi samozrejme nepodarí.
Niall sa uchechtne na mojom pokuse, ktorý nevyšiel, a svoje zovretie zosilní.
,,Držím ťa," drzo prehovorí, vediac, že sa mi to nepáči.
,,Niall, nechodíme spolu, tak ma láskavo pusť," dupnem nohou, no jeho jedinou reakciou na moje protesty je smiech.
,,Ale ostatní si môžu myslieť opak," prejde ukazovákom po mojom líci a ja sa snažím nedať na sebe poznať slabosť, ktorú prechovávam k jeho dotykom.
Neodpovedám mu. Neviem, čo by som mu mala odpovedať. Preto len prikývnem a nesmelo sa pozriem do jeho očí.
,,Nebude tam veľa ľudí, neboj," uistí ma, pokladajúc jeho pery na tie moje.
Odtiahnem sa, pozorujúc jeho tvár. Moje prekvapenie z jeho činu sa nesnažím skryť a myslím si, že by to ani nešlo.
,,Prepáč," zahryzne si do pery, tlačiac ma k dverám od nejakého podniku. Nevyzerá ako bar, preto si nahlas vydýchnem, čo Niall postrehne.
,,Chodím tu s mojim malým bratom," prehovorí, na čo naňho vytreštím oči.
,,Ty máš brata a malého brata. Ó môj bože, prečo to neviem?" nepekne sa naňho pozriem, čo mu vytvorí na perách úsmev.
,,Nemyslel som si, že je to podstatné," pokrčí ramená, no na jeho tvári možno vidieť, že je rád, že sa oňho tak zaujímam.
,,Myslím si, že je to dosť podstatné," zamračím sa, na čo Niall prejde palcom po mojich vráskach na čele a tým ich vyrovná.
,,Nemrač sa toľko," zahryzne si do pery, prechádzajúc palcom po mojej tvári.
,,Prečo by som nemala?" Hravo nadvihnem obočie.
,,Pretože, keď vidím, ako sa na mňa mračíš mám chuť ísť na verejné záchody a vyšukať z teba všetko, čo sa dá," milo sa usmeje, pozerajúc priamo do mojich oči.
Zalapám po dychu, keďže túto stránku seba mi ešte nikdy neukázal.
,,Už sa nebudem mračiť," na sucho prehltnem, pristihujúc svoju myseľ, že si Niallovu myšlienku predstavujem.
***
,,Mohol by si prestať, kurva, pozerať na moju priateľku," krik Nialla sa nesie miestnosťou plnou ľudí, strhnem sa a pozriem na čašníka, ktorého tvár sa stočí do zarazenej grimasy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Broken ||n.horan au✔
Hayran KurguMoje zlomené časti, padajúce z výšky na zem, zachytil plameň, vytvorený tebou. -boys are not famous -sexuálne narážky, scény, psychycké rozpoloženie a vulgarizmy -cover by: dreamerYnY