Rozdział 3

1.1K 79 12
                                    

Czym jest szczęście? Nie każdy zadaje sobie to pytanie. Po prostu nie czuję takiej potrzeby, ponieważ wiele ludzi ma wszystko czego chce, przeważnie dzięki pieniędzy.  Często myślimy, że te małe kolorowe papierki z jakąś liczbą są kluczem do szczęścia. To nie prawda. Bogaci ludzie mają upragnione rzeczy, a ludzę którzy ich otaczają nie można nawet nazwać dobrymi kumplami. Nie o to chodzi w życiu. Teraz może mnie wysmiejecie i powiecie, że jestem kretynką, ale czy tak jak teraz nie jest lepiej? Nasze życie byłoby nudne gdybyśmy mogli mieć wszystko na zawołanie. Większość z nas jak była małym dzieckiem chodziła po całym domu i co chwila pytała  się rodziców czy nie dadzą jej pieniędzy wzmian za jakąś przysługę. Jakie uczucie towarzyszyło wam w tedy kiedy razem z mamą szliście do sklepu i za te ciężko zarobione banknoty kupywaliscie lizaka?
Mogę stwierdzić, że kiedy pragniemy jakąś rzecz, ustalamy sobie ją za cel i powoli dążymy do tego by w końcu ją posiąść. Każdy z nas dąży do celu. Jeden chce być słynną gwiazdą rocka, drugi piłkarzem, a trzeci tancerzem. I kiedy osiągniemy to czego chcieliśmy czujemy satysfakcję. Na naszej twarzy pojawia się wielki uśmiech, a w oczach cudowne iskierki. I w tedy kompletnie zapominamy o innych naszych sukcesach. O tym kiedy powiedzieliśmy pierwsze słowo, o tym kiedy nauczyliśmy się jazdy na rowerze, o naszych pierwszych zrobionych pieniądzach czy też pierwszych wakacji z przyjaciółmi, pierwszej naszej pracy i zdania matury. Jest tego wiele... Pamiętajcie, że to wszystko także liczy się w życiu. Kiedy masz depresyjny dzień i uważasz, że nigdy nic nie osiągniesz... Popatrz w przyszłość, ponieważ mimo licznych porażek, jest mnóstwo sukcesów.

-Akcja utworzona na portalu społecznościowym Twitter, stworzona przez gwiazdę muzyczną Michael'a Clifford'a jest na pierwszym miejscu w trendach! Ten chłopak naprawdę stara się pomóc i naprawić swoje relacje z niejaką Ashley. Liczby wpisów pod #AshleyIsMyLove nie można ustalić. Co dziennie jest ich więcej, tak samo jak osób zainteresowanych tą akcją! Życzymy ci powodzenia Michael! -Dziewczyna wyłączyła telewizor i starła łzy, które popłynęły po jej czerwonych policzkach. Nigdy nie wyobrażała sobie, że chłopak, który ją skrzywdził i zostawił, kiedy ona oddała mu swoje serce, będzie chciał ją znaleźć. W jej głowie utworzył się plan, który albo jej pomoże, albo zniszczy kolejny raz życie. Nie miała wyboru. Musiała dać mu do zrozumienia, że nie chce go znać, że ma się lepiej bez niego. Z prędkością światła zalogowała się na Twittera i napisała jednego, ale znaczącego wiele twitta.

LoveMyBoy: @Michel5sos Zapomnij, że istniałam, że byłam, że się śmiałam... Odeszłam choć nie chciałam. Odeszłam, bo musiałam...

_____________________
Co zrobi Michael?
Co zrobi Ashley?

Piszcie w komentarzach swoje teorie, chętnie je poznam :)

Przy okazji podam swojego Instagrama :)

Marsi_Is_A_Penguin

Wstawiam tam swoje zdjęcia jak i zdjęcia moich prac! Na dole macie Luke'a i Ashton'a :) (sama rysowałam )  Chętnie poznam waszą opinię ;)

Wstawiam tam swoje zdjęcia jak i zdjęcia moich prac! Na dole macie Luke'a i Ashton'a :) (sama rysowałam )  Chętnie poznam waszą opinię ;)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
kik story 2 | m.c. |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz