Rozdział 14

728 62 5
                                    

Ważna notka pod rozdziałem!

Rozdział dedykuję: Prizyms01
Majcia_2002

-Kocham Nowy York. -Powiedział śpiący Calum, który usiadł na wielkiej kanapie. Fani przyjęli ich bardzo dobrze i kiedy poprosili ich o chwilę ciszy usznaowli ich i dali im spokój. Drugi koncert w ciągu tej trasy miał jeszcze większą publiczność niż pierwszy. To było naprawdę niesamowite.

-Popieram. Fani tutaj są tacy...inni. Tak inni. -Przyznał Ashton i zaśmiał się na wspomnienie dzisiejszego dnia. Nie sądził, że jakaś dziewczyna przyjdzie na ich koncert przebrana za pizze. Ale bardziej zaskoczył go kostium prezerwatywy. Czy to było w ogóle możliwe?

-Włącz jakiś film, czy coś. -Powiedział Luke do Hood'a, który trzymał w ręku pilota. Wszyscy usiedli na kanapie z napojem w ręce. Brunet przeskakiwał po kanałach szukając czegoś sensownego.

-Nie mów, że chcesz oglądać wiadomości. -Jęknął Michael. Jednak Calum'a zainteresował artykuł, a raczej imię i nazwisko osoby, którą zna. Wszyscy jak oczarowani wlepili oczy w telewizor.

-"Godzinę temu w jednym z apartamentów, w samym sercu Nowego Yorku, znaleziono ciało młodej dziewczyny. Jak się okazało służby wezwał Dylan McCall, chłopak Ashley Williams. Ostatnio było naprawdę głośno w mediach o dziewczynie. Jestem pewna, że fanki zespołu 5 Seconds Of Summer, wiedzą o jaką osobę chodzi. Była przyjaciółka zespołu chciała popełnić samobójstwo. Panna Williams podcieła sobie żyły, a gdyby nie szybka reakcja Dylan'a, najprawdopodobniej dziewczyny niebyloby już z nami, w śród żywych. Ashley trafiła w bardzo ciężkim stanie do jednego z naszych szpitali. Jestem pewna, że przydałoby się wsparcie 5sosfam."

-Obiecała... Obiecała, że już nigdy tego nie zrobi. -Wyszeptał Michael, którego najmocniej to zraniło. Osoba, którą kocha walczy o życie w szpitalu. Nie tak wyobrażał sobie spotkanie z nią. Chciał ją zobaczyć i przytulić jak przyjaciółkę, a nie trzymać jej zimną rękę i patrzyć na jej cierpienie.

~~.~~
Komputer mi nawala dlatego dedykację napisałam tak.

Pomyślałam sobie, że trochę nudno w tym opowiadaniu więc zrobię mały konkurs. W bliskiej przyszłości będę potrzebowała jeszcze jednej postaci, a mianowicie dziewczyny. Jeśli chcecie brać udział musicie napisać:

1.Swoją nazwę.
2.Imię i nazwisko
3.Dokładnie opisać wygląd.
4.Dokładnie opisać charakter.
5.Ładnie skomentować ten rozdział :)

Konkurs trwa od 14.03.2016r. Do 18.03.2016r.

Nie przyjmuje na prv!!
Można pisać też w komentarzach w kolejnych rozdziałach, ale trzeba napisać, że chodzi o konkurs, bo jeszcze nie będę wiedzieć o co chodzi XD

PAMIĘTACIE ŻE MUSI TO BYĆ DZIEWCZYNA!!

Jeszcze dokładnie nie wiem w jakim rozdziale pojawi się postać, ale na pewno się pojawi:)

kik story 2 | m.c. |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz