Rozdział 35

502 44 4
                                    

-Gotowa? -Wyszeptał chłopak podając jej dużą torbę z ubraniami, na przebranie. Wstała z łóżka i po ciemku, kierując się swoją pamięcią, skierowała się do drugiego pomieszczenia. Zapaliła światło i zamknęła za sobą drzwi, starając być się cicho. Otworzyła torbę i wyciągnęła z niej czarne leginsy, tego samego koloru bluzkę, która musiała należeć do Ashton'a, ponieważ była bardzo długa, na stopy wciągnęła granatowe trampki i była gotowa podbić szpital.

-Jestem. -Powiedziała, gdy tylko opuściła małe pomieszczenie. Spojrzeli na siebie, mimo ciemności panującej w pokoju doskonale siebie widzieli. Chłopak puścił jej oczko, a ona uśmiechnęła się do niego, w ten wspaniały sposób.

-Masz klucze? -Wzruszyła ramionami i odwróciła się szybko do małej szafki, która umieszczona była koło łóżka. Wyciągnęła z niej pęczek kluczy, który podała chłopakowi, żeby mógł schować je do jednej z swoich kieszeni.

-To ten niebieski. -Powiedziała entuzjastycznie i jeszcze raz spojrzała na potrzebny im klucz. Blondyn przytaknął. Uśmiechnął się pod nosem i chwycił jej nadal zimną dłoń w swoją dużą i ciepłą. Wymienili między sobą krótkie spojrzenia i pokierowali się w stronę brązowych drzwi.

-Michael mnie zabije, kiedy się dowie. -Mruknął Ashton. Spojrzała na niego kątem oka i prychneła zła.

-Michael się nie dowie. -Wywróciła oczami. Zatrzymała go lekkim szarpnięciem za rękę. Spojrzała w jego oczy, które były pełne obawy. -Należy nam się trochę odpoczynku. Tym bardziej, że ja niedługo umrę. -W jej oczach pojawiły się łzy. -Nie chce zostawić Michael'a. Kocham go. -Pociągnął ją do uścisku pełnego wsparcia. Gdy już się uspokoiła postanowił się odezwać.

-Okay, to gdzie to jest? -Zapytał i odsunął się od jej ciała. Chwycił klamkę i pociągnął drzwi w swoją stronę. Wychylił się lekko, a zaraz za nim ona. Rozejrzeli się po pustym korytarzu, po czym wyszli z pomieszczenia.

-Nasz cel to sala "c", inaczej mówiąc pokój, w którym przechowują wszystkie leki.

Rozdział krótki, ale mam nadzieję, że się podoba ;)
Czytasz --> komentuj! :)

kik story 2 | m.c. |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz