Czuła, że traci siły. Wykańcza się powoli i boleśnie. Nie może dłużej wytrzymać w tym samym miejscu, więc nerwowo wędruje z salonu do kuchni. Zegar na ścianie doprowadza ją do szału. Minuty dużą się w nieskończoność. Po jej głowie chodziło to jedno pytanie, a odpowiedzi nadal nie mogła znaleźć.
Czy na pewno chcesz to zniszczyć?
Nie wiedziała czego chciała.
Na pewno chciała być szczęśliwą i kochaną. Chciałaby żyć bez problemów i nie przejmować się przeszłością. Zapomnieć o tych wszystkich przykrych sytuacjach i cieszyć się chwilą. Chciała zasypiać i budzić się w ramionach osoby, którą kocha. Chciała wychodzić na romantyczne spacery i kolację. Chciała robić różne głupoty, tak jak dawniej. Więc dlaczego tego nie ma? Dlaczego to wszystko zniknęło po odejściu Michael'a?
Miała nadzieję, że osoba, do której zadzwoniła jej pomoże. Udzieli rady, jakiej potrzebowała dawno temu. Doradzi w tym trudnym dla niej okresie. Chciała wtulić się w jego klatkę piersiową i najzwyczajniej w świecie popłakać. Wyżalić się i posłuchać długiego monologu o tym, że w życiu trzeba być silnym.
Z uśmiechem na ustach odebrała telefon.
Zaśmiała się słysząc pisk przyjaciela i
Wiedziała, że znowu zrobił coś głupiego.
W tle usłyszała jeszcze chichot i krzyk Ashton'a, za którym także niesamowicie tęskniła.
-Okay, już jesteśmy sami. -Odezwał się tonem
Pedofila, a brunetka mogła sobie wyobrazić jego minę, którą robił zawsze kiedy powiedział coś zboczonego.
-To był Ash, prawda? -Zapytała.
Wiedziała jak bardzo wkurza tym chłopaka, ponieważ obiecała, że zapomni o nich. Obiecała, że zacznie nowe życie, a o starym zapomni. Blondyn westchnął.
-Tak to Irwin. Calum zaczął w nas rzucać bananami. Szkoda, że tego nie widzisz... -Zrobił przerwę, żeby zaśmiać się. -Mam
Podbite oko. -W oczach dziewczyny pojawiły
Się magiczne ogniki, które chłopak tak bardzo kocha. -Ash bo ja już muszę kończyć.-
Oznajmił i cmoknął do telefonu. -Kocham cię mała.
-Ja ciebie też duży.______________________
Hejka naklejka :)
Co mam zrobić, żeby mieć dm z Luke'm?!Pisałam dużo do Lukeya i zaobserwowałam to konto. God ja chce dm!
Wiecie może kto jeszcze ma dm do któregoś z sosów?
CZYTASZ
kik story 2 | m.c. |
Fiksi Penggemarpotrzebujesz światła tylko wtedy gdy zapada mrok Tęsknisz za słońcem tylko wtedy gdy zaczyna padać śnieg Pojmujesz, że ją kochasz, gdy pozwolisz jej odejść Zauważasz, że byłeś na szczycie tylko wtedy, gdy spadasz na dno Nienawidzisz drogi tylko wted...