«Θα πας;» με ρωτησε με ενδιαφέρον η μητέρα μου ενώ έβγαζε τα μπιζέλια για να ετοιμάσει αρακά. Τα έβαζε σ'ενα μεγάλο μπολ και έπειτα προχωρούσε στο επόμενο.
«Όχι μαμά, για έκτη φορα όχι!» της τόνισα ξανά ξεφυσώντας ενοχλημένη και συνέχιζα να λύνω ασκήσεις στην άλγεβρα.
Ειχα γυρίσει απο το σχολείο και περιμενα να βγει το φαγητό απο τον φούρνο ενω ετοίμαζε τον αρακά που θα τρώγαμε αυριο. Προσπαθησα να την μεταπείσω, αλλά με καμία απολύτως επιτυχία.
Παντα αυτο κανει όταν γυρνάω απο το σχολείο, μου βάζει να φάω και φτιάχνει το φαγητό για την επόμενη μερα. Αυτο γινεται γιατι δουλεύει απο το μεσημέρι μέχρι αργά και δεν προλαβαίνει να φτιάχνει φαγητό το βράδυ!Αφηστε που το πρωί δεν μπορεί να ξυπνήσει, γιατι ειναι τόσο κουρασμένη από την δουλειά της προηγούμενης μέρας που μπορεί να κοιμηθεί για μέρες ολόκληρες.
«Μα θα ειναι το πάρτυ αποφοίτησης του σχολείου σου!» αναφωνησε ενθουσιασμένη φέρνοντας με στην πραγματικότητα και γύρισε να με κοιτάξει έκπληκτη. Απορω γιατί... Μετά από τόσα χρόνια θα έπρεπε να είχε συνηθίσει την αδιαφορία μου για τα πάρτυ και τα συναφή.
Τι περίμενε δηλαδή; Να πάω σε ένα μέρος γεμάτο με άτομα που δεν συμπαθώ κάνοντας τίποτα απολύτως; Άσε που υπάρχει και το πρόβλημα της σχέσης μου με τον χορό! Πηγε να μου μάθει ο πατέρας μου μικρή αλλά τον ξενύχιασα.
«Μαμά κάθε χρόνο δεν πάω, λεω φέτος να μην κανω την διαφορά.» της ειπα με ένα ειρωνικό χαμόγελο και συνέχιζα να λύνω τις ασκήσεις καθώς τσιμπούσα δυο-τρία κομματάκια μήλου.
«Διαφωνώ! Φετος είσαι Δευτέρα λυκείου και λεω να την κανείς τωρα την αλλαγή.» ειπε με πυγμή καθώς κουνούσε τον αρακά στον αέρα. Κοιταζοντας την σε αυτή την στάση κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια για να μην γελάσω.
«Ο,τι πεις μαμά.» της ειπα απαξιωτικά, μην θέλοντας να την ακούσω. Παντα το ίδιο θέμα συζητάμε κάθε χρόνο, δεν θα υπάρξει διαφορά και φέτος.
«Βρε Άρτεμις, πρέπει να αρχίζεις να ανοίγεσαι σιγά-σιγά. Κανε φίλους, βγες τα Σαββατοκύριακα με την παρέα σου, παιρνα καλα βρε αγαπη μου!» μου ειπε γυρνώντας ολόκληρο το σώμα της σε εμένα και αφήνοντας τον αρακά που κρατούσε στον νιπτήρα. Επαναλαμβάνεται συνέχεια ενω ξέρει πως δεν πρόκειται να την ακούσω.
«Μαμά, μου αρέσει η μοναξιά.» της εξήγησα για εκατοστή φορα και άφησα το στύλο μου κάτω.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...