Ειχε μπει για τα καλα ο Ιανουάριος και το 2016 μπηκε με τον καλύτερο δυνατό τροπο.Ο Άγγελος μου έστειλε μηνυμα!Μου ελεγε καλη χρονια και ποσο πολυ χαίρεται που σε λίγες μερες θα ερθει και θα κανουμε την βολτα που λέγαμε.
Εχει ερθει εδω και μια βδομάδα και δεν μου εχει πει τιποτα ομως.Πηρα και τον Αχιλλεα και μου ειπε πως εχει γυρίσει αλλα ο Αγγελος ειναι τιμωρία γιατι εκανε βλακειουλες στο χωριό του.
Φυσικά και δεν ειπε βλακειουλες ο Αχιλλεας,οι χαρακτηρισμοί του ηταν πιο...σκληροί.
Τελος παντων,παίρνω τηλέφωνο απο το πρωί τον Αχιλλεα αλλα δεν απαντάει.Ηθελα να κανονίσουμε για το μαθημα μας που το απέφευγε εδω και μια βδομάδα.
Με τον Σωτηρη από την άλλη ολα ειναι υπέροχα!Τον νιωθω τοσο κοντα μου,σαν φίλο,που χαιρομαι κάθε φορα που μιλαμε.Εχει σταματήσει λιγο με τις ατακες του...η αληθεια ειναι πως μου λείπουν.
'Αγαπη μου;'άκουσα να φωνάζει η μαμά μου απο την κουζίνα.
'Ναι;'απαντησα αμέσως σχεδόν και προχώρησα προς τα εκει.
Ειχε αρχίσει ηδη να φτιάχνει το μεσημεριανό καθως την έβλεπα να κόβει μια ντομάτα για την σαλάτα.
'Μπορείς να μου φέρεις δυο αγγούρια απο το μίνι μάρκετ;'ρώτησε και με κοιταξε στιγμιαία και το επόμενο λεπτο ξανα επέστρεψε την προσοχή της στην ντομάτα.
'Ναι.'ειπα βαριεστημένα και πηγα στο δωμάτιο μου για να βαλω μπουφάν.Μολις εβαλα πήρα το κινητό μου,τα χρήματα απο το πορτοφόλι της μαμάς και άνοιξα την πορτα για να βγω εξω.
'ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΓΑΛΑ!'την ακουσα να φωνάζει πριν κλείσω την πορτα.
Με εναν βαθύ αναστεναγμό έκλεισα την πορτα και κατέβηκα τα σκαλιά τρέχοντας.Βγήκα εξω και προχώρησα προς το μίνι μάρκετ.
Το μίνι μάρκετ βρίσκεται δυο τετράγωνα μακριά απο το σπίτι μου.Οι τιμές του ειναι πανάκριβες και αυτο γινεται διότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός.Συνηθως παμε και ψωνίζουμε απο το σούπερ μάρκετ,αλλα οποτε θελουμε λίγα πραγματα,όπως γάλα ή κομφλέιξ παμε στον γεροτσιγκουναρο.
Ναι,αυτον που εχει το μαγαζί ετσι τον λεω.Το γιατι ειναι πονεμένη ιστορία!
Ειχα παει να παρω μια σοκολάτα,διότι με ειχαν πιάσει η λιγουρες μου.Παω να την πληρώσω και βλεπω πως ήμουν με 10 λεπτα λιγότερα απο το ποσο της σοκολάτας.Και εγω ντροπαλούλα όπως ήμουν του ζήτησα ευγενικά εαν ηταν να τα χρεώσει για την επόμενη φορα.Ο γεροτσιγκουναρος ομως εβαλε την σοκολάτα στην θέση της και με έδιωξε αρον-αρον.Ημουν 13 χρονων τοτε...
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...