'Για το άθροισμα παραγωγού ισχυει πως αν οι συναρτήσεις f,g ειναι παραγωγίσιμες στο x0 τοτε η συνάρτηση f+g ειναι παραγωγίσιμη στο x0 και ισχυει αυτη εδω η σχέση.'του ελεγα καθως την έγραφα μαζι με την απόδειξη στο τετράδιο.
'Ελα μου;'ρώτησε και γυρισα να τον κοιτάξω.Ειχε ενα χαμένο βλέμμα.Ξερετε,αυτο της αγελάδας.
'Κάτσε να σου δείξω ενα παράδειγμα και θα καταλάβεις.'ειπα ενω συνέχιζα να γραφω.
Ειναι αρχές Μαρτίου και οι εξετάσεις όπως και η χοροεσπερίδα απέχουν δυο μηνες μακριά.Η αληθεια ειναι πως αγχώνομαι λιγο...Οχι για τις εξετάσεις!Ξερω πως θα τα παω μια χαρα εφοσον διαβαζα όλη την φετινή χρονια.Πιο πολυ ομως αγχώνομαι για την χοροεσπερίδα,αλλα και για τον Αχιλλεα.
Ο Αχιλλεας φέτος θα δώσει πανελλήνιες.Δεν τον εχω ρωτήσει,αλλα εφοσον ολοι δίνουν,δεν θα δώσει και αυτος;
Οταν τελείωσα το γράψιμο του έδωσα να το δει ελπίζοντας πως με αυτο το παράδειγμα θα καταλάβαινε.
'Ααα!Τωρα καταλαβα.'ειπε με ενα στραβό χαμογελο.
'Κατάλαβες ή με ειρωνεύεσαι;'ρωτησα αυστηρά και γελασε.
'Οχι,καταλαβα γατούλα.'απαντησε κλείνοντας το ματι του και αμέσως κοκκίνισα.
'Εμμ,ωραια τοτε.Κατσε να σου γραψω δυο συναρτήσεις να μου βρεις και την σχέση f+g και εαν ειναι παραγωγίσιμες.'ειπα καθως έγραφα το παράδειγμα.
'Αυτο και μετα τρώμε!'ανέφερε πέφτοντας πισω στην καρεκλα.
'Ενταξει.'ειπα με ενα μικρό γελακι και του έδωσα το τετράδιο.Μεσα σε δυο λεπτα την ειχε λύσει και ηταν σωστή!
'Αρχίζεις να βελτιώνεσαι!Νομιζω πως θα περάσεις την τάξη.'ειπα με ενα γελακι και με κοιταξε με υψωμένο το φρύδι.
'Τι;'ρώτησα νευρικά νομίζοντας πως ειπα κατι λάθος.
'Πολυ χαχαχα και χουχουχου εισαι και δεν μου αρεσει.'ειπε με ενα παιχνιδιάρικο βλέμμα και αμέσως κοιταξα τα μπλεγμένα μου δάχτυλα.
'Ειναι κακο που ειμαι χαρούμενη;'ρώτησα με ενα νευρικό γελακι στο τελος.
'Καθόλου.'απαντησε απλα και σήκωσα το βλέμμα μου για να τον κοιτάζω.Με κοιτούσε ηδη και το βλέμμα του μου προκαλούσε περισσοτερο νευρικότητα.
BẠN ĐANG ĐỌC
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Lãng mạn[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...