'Θέλω να το ακούσω απο το στοματάκι σου Ζήνα.'ειπε σε στυλ πλάκας και ήρθε πιο κοντά μου.
Πραγματικα νομίζω πως δεν γνωρίζεις το όνομα μου!
'Με λένε Α-Αρτεμις αρχικά!'του ειπα σκυθρωπιαζοντας και τον έσπρωξαν από κοντά μου.
'Καλα Α-Αρτεμις,λέγε.'ειπε κοροϊδευτικά με ενα βαριεστημένο βλέμμα στο πρόσωπο του.Τον κοίταξα με θυμό και συνέχισα.
'Γιατι εαν δ-δεν μου την δώσεις ο Νικηφόρος θ-θα μάθει τα παντα σχετικά με τ-την Νικη.'ειπα και με κοίταξε με ενα βλέμμα γεμάτο οργή.
'Λέγε τι θες.'ειπε ηττημένα και αμέσως χάρηκα.
'Θέλω ο Αγγελος ν-να με προσέξει και ν-να γίνει το α-αγορι μου και ο μόνος που μ-μπορεί να με βοηθήσει εισαι ε-εσυ.'ειπα με ενα τρέμουλο περιμένοντας την απάντηση του.
Αλλά το επόμενο πραγμα που έκανε ηταν να γελάσει.Να γελάσει τοσο πολυ που δάκρυα άρχιζαν να πέφτουν απο τα μάτια του.Κρατουσε την κοιλιά του από τα τόσα γέλια και μετά από λίγο πήρε μια βαθιά ανάσα και με κοίταξα με μάτια ακόμη γελαστά.
'Μ-μην γελάς.'ειπα νευριασμένα και σταύρωσα τα χέρια μου κάτω απο το στήθος μου.
'Πως να μην γελάω με αυτά που μου λες;Ξερεις Ζήνα,δεν ειμαι μάγος!'ειπε και συνέχισε να γελάει με περισσότερη ένταση από πριν.
'Ναι αλλά εισαι ο μόνος που μπορεί να με βοηθήσει σχετικά με τα αγόρια!'φωναξα έξαλλη πλεον.
'Γιατι ειμαι ο μόνος;'ρώτησε με παράπονο και το γέλιο του σταμάτησε.
'Πρώτον εισαι αγορι και δεύτερον ξέρεις τι ζητάς απο μια κοπέλα,θελω να μου μάθεις πως να προσεγγίσω τον Άγγελο για να μου δώσει σημασία και να με ζητήσει στην χοροεσπερίδα.'ειπα γρήγορα και σοβαρά.
'Όλα αυτά γίνονται για να βρεις σύνοδο στην ηλίθια χοροεσπερίδα;'φώναξε ξαφνικά θυμωμένος καθώς έσφιγγε τις μπουνιές του.
'Οχι!Καλα και για αυτο,αλλά πιο πολυ θελω να γίνει το αγορι μου!Μου αρέσει εδω και πέντε χρόνια και-'
'ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΧΛΕ-ΧΛΕΣ;'ρώτησε άφωνος και είχε μια έκφραση αγελάδας στην μούρη του.
'Ε-εμ...ναι;'αυτό που είπα ακουστηκε πιο πολυ σαν ερώτηση παρα σαν απάντηση και καθάρισα το λαιμο μου αμήχανα.
'Αυτο ηταν κάτι που δεν περίμενα.'ψιθυρισε στον εαυτό του καθώς κοιτούσε κάτω και σήκωσε το βλέμμα του απότομα.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...