Σημερα ειναι η μερα.Εκεινη η απαίσια μερα.Μια μερα χαράς και λύπης.Μια μερα που εχει αποτυπωθεί στο μυαλό μου απο τοτε που ήμουν 8.Κάθε χρονια αυτην την συγκεκριμένη μερα προσπαθώ να την αποφύγω με κάθε κόστος.Προσπαθω να την ξεχάσω με κάθε δυνατό τροπο.
Ποτε δεν πετυχαίνει.
Κάθε χρονια η απουσία της μαμάς μου ειναι αισθητή.Καθε χρονια που έρχεται αυτη η καταραμένη μερα νιωθω πιο μονη και στεναχωρημένη απο ποτε.Καθε χρονια το μονο που κανει ειναι να μου γραψει ενα χαρούμενο σημείωμα και να το αφήσει πανω στο γραφείο μου πριν εξαφανιστεί.
Και φέτος δεν αποτελεί εξαίρεση.
Σηκώθηκα όρθια και έπιασα το χαρτί που παρατηρούσα εδω και μισή ωρα.
'Χρονια πολλα αγαπη μου.Να σε χαιρομαι.'
Κάθε φορα τα ίδια λογια.
Με εναν αναστεναγμό πηγα προς την κουζίνα και ανοιξα το ψυγείο για να φαω κατι.
Έπιασα το γάλα και εκανα πως δεν ειδα την τούρτα με το ονομα μου μαζι με ενα 'Χρονια Πολλα' ζωγραφισμένο με ζαχαρόπαστα πανω της.
Έκλεισα το ψυγείο και πήρα ενα μπολ απο το συρτάρι όπως και λιγα κορν φλέιξ.
Ηταν Δευτέρα σημερα και δεν ειχα καμια απολυτως διάθεση να παω στο σχολείο.Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να βρεθώ γύρω σε τόσα άτομα που απλά απεχθάνομαι.
20 Φεβρουαρίου.
Μια ημερομηνία που θα μείνει στην μνήμη όλων μας.
Ο πατέρας μου ηταν ένας πολυ αγαπητός και καλόκαρδος άνθρωπος.Ηταν απο τους καλύτερους ανθρώπους που εχει περπατήσει πανω στην γη.Ετσι τον έβλεπα εγω τουλάχιστον.Τον εχω παντα στην καρδιά μου και κάθε φορα που έρχονται τα γενέθλια μου μονο αυτον σκέφτομαι.
Και για αλλη μια φορα φέτος δεν αποτελεί εξέταση.
Εφαγα το πρωινό μου καθως έβλεπα τηλεόραση και απενεργοποιήσα το κινητό μου για τυχόν μηνύματα ή τηλεφωνήματα απο συγγενείς μου.Κάθε φορα με παίρνουν τηλέφωνο και μαζι με το "Χρονια πολλα" μου λενε και ενα "Ζωή σε λόγου μας" κατι που με κανει να θυμαμαι πιο έντονα τον πατέρα μου.
Για αυτο έμαθα να απενεργοποιώ το τηλέφωνο μου καθε χρονια.
Μολις τελείωσα το φαγητό μου σηκώθηκα και έπλυνα το μπολ με το κουτάλι.Μπήκα στο δωμάτιο μου και έπιασα απο την βιβλιοθήκη μου το άλμπουμ με τις φωτογραφίες του.Ηταν φωτογραφίες με τον πατέρα μου και εμενα,την μαμά μου και διάφορους άλλους συγγενείς.
BẠN ĐANG ĐỌC
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Lãng mạn[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...