'Έδιωξα τον Αγγελο.Αυτο το παιδι δεν ελεγε να φυγει με τιποτα!'ειπε με ενα γελακι η μαμά μου αλλα εγω το μονο που εκανα ηταν να κοιτάζω ανέκφραστη την τηλεόραση.
Η οποία ηταν κλειστή.
'Αρτεμις;Τι έπαθες;'ρώτησε με απορία η μαμά μου.
'Εχει περάσει σχεδον μια μερα μαμά και δεν εχει ερθει.'ειπα με παράπονο και την κοιταξα.Αμεσως το βλέμμα της μαλάκωσε και ηρθε κοντα μου.
'Κοριτσάκι μου,μπορει κατι να του έτυχε.Ποτε δεν ξερεις.'ειπε γλυκα και μου έπιασε το χέρι.
'Απλα δεν τον ενδιαφέρει.Ποτε δεν με συμπάθησε οποτε γιατι να νοιαστεί τωρα;'ρώτησα κοιτάζοντας ξανα την κλειστή τηλεόραση.Έπειτα από το παράξενο αυτό όνειρο που είδα δεν έλεγε μα φύγει από το μυαλό μου....
'Βρε αγαπη μου,ο Αχιλλεας νοιάζεται.Γιατι νομίζεις πως συνεχίζει να σε βοηθάει;Γιατι σε βγάζει εξω;'ρώτησε με ενα γλυκο χαμογελο.Ηξερα πολυ καλα τις απαντήσεις σε αυτες τις ερωτήσεις.Ολα τα εκανε για την συμφωνία που είχαμε κανει,αλλα αυτο δεν το ξερει η μαμά μου φυσικά!
'Δεν νοιάζεται,ειναι απλό.'ειπα τελεσίδικα και έκλεισα τα ματια μου κουρασμένη.
'Θες να κοιμηθείς;'ρώτησε μετα απο ενα λεπτο και την ένοιωσα να σηκώνεται πανω και να μου αφήνει το χέρι.
'Ναι,ειμαι πολυ κουρασμένη.'ειπα εξουθενωμένη και άνοιξα τα ματια μου.
'Εαν ειναι θα παω σπίτι να ξεκουραστώ και θα ερθω αυριο το πρωί,ενταξει;'ρώτησε με ενα γλυκο χαμογελο και αυτόματα την αντέγραψα.
'Ναι μαμά.Καληνυχτα.'της ειπα και ξάπλωσα καλύτερα στο κρεβάτι.
Ηρθε κοντα μου και μου έδωσε ενα φιλί στο μάγουλο σκεπάζοντας με.Εφυγε μακριά μου για να μου κλείσει το φως και με ενα καληνύχτα έφυγε απο το δωμάτιο κλείνοντας την πορτα.Με εναν αναστεναγμό έκλεισα τα ματια μου προσπαθώντας να κοιμηθώ,αλλα οι σκέψεις μου δεν έλεγαν να με αφήσουν σε ησυχία.
Μα γιατι να μην ερθει;Γιατι να μην παρει έστω και ενα τηλέφωνο;Τοσο πολυ νοιάζεται;Μηπως ποτε δεν με έβλεπε σαν φιλη του και απλα με βοηθούσε σαν αγγαρια;Επειδη το ελεγε η συμφωνία μας;
Άνοιξα τα ματια μου ξανα και έδιωξα τα σκεπάσματα απο πανω μου.Σηκωθηκα πανω κουτσαίνοντας και πηγα κοντα στο μικρό παράθυρο του νοσοκομείου.Εφοσον δεν με έπαιρνε ύπνος ειπα να χαζέψω τα αστέρια για λιγο.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...