'Εφοσον δεν έχουμε ολοκληρώσει το πρώτο μάθημα,δεν πρόκειται να σου πω τον δεύτερο τροπο.'μου ειπε τελειως κάθετος με το θέμα.
'Μα θελω να μαθωωωω.'του ειπα με λυπημένη φατσούλα.
'Α-α-α δεν πρόκειται.Πρωτα θα πρέπει να του μιλήσεις,να πάρεις το νούμερο του και μετα θα μάθεις τον δεύτερο τροπο.'απαντησε με έναν τελειως sassy τροπο καθώς στρίβαμε προς τα δεξιά.
Μετα απο την ομολόγησή μου για αυτο που ειπα στον Αγγελο,ο Αχιλλέας πρότεινε να παμε μαζι έως το σχολείο.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΑ πραγματικα το πιστέψατε;
Εγω τον πήρα απο πισω και άρχισα να του κανω ερωτήσεις σχετικά για τον δεύτερο τροπο να κατακτήσω την καρδιά του Αγγέλου,αλλα το γουρούνι δεν μου ελεγε.Εφοσον ο πρώτος τρόπος δεν θα δούλευε ειπα να παμε στον δεύτερο,αλλα ο Αχιλλεας δεν συμφωνούσε.
'Μα αφού βλέπεις πως με τον πρώτο δεν τα καταφερνω!Ασε που η κοπελα του θα με φάει ζωντανή...'ειπα με παράπονο.
'Τέτοιος κεφτές που εισαι πως να το καταφέρεις!'αναφωνησε αγανακτισμένος.
'Τουλάχιστον ειμαι ωραίος κεφτές,σε αντίθεση με εσένα.'ειπα κανοντας του μούτρα.
'Εγω γατούλα δεν ειμαι καν κεφτές.'ειπε με υποτιθέμενη γλύκα στην φωνή του και γύρισε να με κοιτάξει.
'Παντα εισαι τοσο κακός μαζι μου.'μουτρωσα παραπανω και του εβγαλα την γλώσσα.
'Να το συνηθίσεις,γιατι δεν πρόκειται να αλλάξει αυτο.'ειπε απλά και μου χάλασε το μαλλί με το μεγάλο χέρι του.
'ΕΙ!'αναφωνησα και έφτιαξα τα μαλλιά μου.
'Σταματά τα παράπονα!Επισης θα αναλάβω εγω την κοπελα του Αγγέλου,μην ανησυχείς.'ειπε με ενα μισό χαμόγελο.
'Ιού,τελος πάντων!Εσυ πως βρέθηκες στο ίδιο τετράγωνο με εμένα και τον Αγγελο;'ρώτησα μπερδεμένη.
Εγω και ο Αγγελος μένουμε στο ίδιο τετράγωνο,τον ειχα πάρει απο πισω μετα απο το σχολείο για να δω που μένει.Φαινεται πως η παρακολούθηση μου μου έδωσε μια πολυ σημαντική πληροφορία,πως μένουμε στο ίδιο τετράγωνο!Αυτος φυσικά ειναι τρια σπίτια παρακάτω αλλα και πάλι ηταν η ανακάλυψη του αιώνα.
'Εδω μένω και εγω.'ειπε απλά αλλα φαινόταν λιγο νευρικός.
'Αληθεια;Που ειναι το σπίτι σου;'ρώτησα με περιέργεια.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...