Περπατούσα στον διάδρομο του σχολείου για να παω στην αίθουσα που τρώμε αλλα ενα άγγιγμα στον ώμο μου με σταμάτησε.
'Μήπως ξέρεις από Πρώτες Βοήθειες;Γιατί μόλις σε είδα μου κόπηκε η αναπνοή!'ειπε με ενα στραβό χαμογελο ο Σωτηρης και μου χάιδεψε τα μαλλιά.
'Οχι παλι!'αναφωνισα γελώντας ενω ύψωσα το βλέμμα μου στον ουρανό.
'Ξερεις,είσαι σαν τη gillete.'ειπε ξαφνικά καθως αρχίσαμε να περπατάμε προς την αίθουσα.
'Εμμ,γιατι;'ρώτησα μπερδεμενη.
'Οτι καλύτερο για τον άνδρα.'ειπε με ενα μειδίαμα και αμέσως γέλασα.
Καθως κοίταξα προς την άλλη πλευρά μου κόπηκε μαχαίρι το γέλιο μου.Γιατι στην άλλη πλευρά του διαδρόμου ηταν ο Αχιλλεας με την κοπελα του Αγγέλου.Τωρα θα νομίζετε πως συζητάνε σαν καλοί φίλοι,αλλα οχι.Η κοπελα του έτρωγε κυριολεκτικά την μούρη!
'Αυτο δεν θα αρεσει καθόλου στον Αγγελο.'ακουσα να λεει ο Σωτηρης απο δίπλα μου.
'Εμενα μου λες...'είπα κοιτώντας την φτηνή κοπελα με κακια.
'Τι πουτανα που ειναι!'αναφωνησε αγανακτισμένος.
'Σωτήρη!Τα λόγια σου.'ειπα γελώντας με την έκφαση που εκανε μόλις με άκουσε να του κανω κήρυγμα.
'Αφού ειναι!Τα εχει με τον Αγγελο ενω πηδιεται με τον Αχιλλεα.Θα τους πάρει δηλαδή οικογενειακως!'ειπε γελώντας ενω εγω τον κοίταξα έντονα.
Οικογενειακώς;
'Γιατι με κοιτάς ετσι;'ρώτησε αγχωμένος.
'Πως δηλαδή;'είπα ντροπαλά και κοίταξα κατω.
'Λες και αποκάλυψα καποιο μυστικό...'συνέχισε μπερδεμένος.
'Ειπες οικογενειακώς,ειναι αδερφια;'ρώτησα περιμένοντας να μου πει,ηταν έτοιμος αλλα ξαφνικά ακουστηκε μια φωνη.
'Τι στο διάολο;'αναφώνησε ο Αγγελος που κοιτούσε με μια έκφραση έκπληξης τον Αχιλλεα και την Φανή.
Γιατι δειχνει τοσο έκπληκτος;Αφου το ήξερε...Ασε που θελει την κοπελα του για να ζηλέψει μια άλλη κοπελα.Αμεσως μουτρωσα.
'Άγγελε!'αναφωνησε η Φανή έκπληκτη εξίσου.Λες και δεν το ήξερε πως θα τους τσακωνε!Δεν μπήκαν καν στο κόπο να κρυφτούν,οποτε περίμεναν να τους δει ο Αγγελος.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...