'Ελα Σωτήρη,πριν λιγο δεν αποχαιρετηθηκαμε;Τοσο πολυ σου έλειψα;'τον ρώτησα γελώντας στο ακουστικό.
'Αχχχ δεν εισαι καλη σε αυτο μωρό μου.Σε πήρα να σου πω πως ξέχασα το λαπτοπ μου εκεί,εαν δεν σου ειναι κόπος φερε το την Δευτερα στο σχολείο.'ειπε και κούνησα το κεφάλι καταφατικά.Αλλα ξέχασα πως δεν μπορούσε να με δει οποτε ξαναμίλησα.
'Ναι,κανένα πρόβλημα.'του ειπα.Με καληνυχτησε και το κλείσαμε.Φυσικα μου ειπε άλλη μια ατάκα η οποία ηταν πιο κρύα απο όλες όσες μου εχει πει έως τωρα.Καθως το σκεφτομουν αυτο,με πήρε ο ύπνος.
Ξαφνικά ξύπνησα απο την φασαρία που εκανε το κινητό μου δίπλα απο το αυτί μου σχεδον.Μαλλον ξέχασα να το βαλω στο κομοδίνο μου να φορτίζει.Το έπιασα στα χέρια μου και χωρις να δω ποιος έπαιρνε,το σήκωσα.
'Παρακαλω;'ρώτησα με αγουροξυπνημένη φωνη.
'Σε ξύπνησα αγριογατα μου;'ακούστηκε απο το ακουστικό ο Αχιλλεας.
'Τι εγινε Αχιλλεα και με παίρνεις στις...'άρχισα και κοίταξα την ώρα στο κινητό μου.
'5 το πρωί!Τι στο καλο κανεις τέτοια ώρα ξύπνιος;'ρώτησα με παράπονο.
'Σουυυυς,αυτην την στιγμή δεν μπορώ να σκεφτώ.'ειπε και ακουστηκε μουσική.
'Εισαι σε κλαμπ;Τι κανεις τέτοια ώρα σε κλαμπ;Γιατι εχεις μεθύσει;Εισαι καλα;'οι ερωτήσεις μου έπεφταν η μια μετά την άλλη καθως ειχα σηκωθεί πλεον απο το κρεβάτι και ειχα ανοίξει τα φώτα του δωματίου μου.
'Σταματα πια με τις ερ-ερωτήσεις σου μωρε!Σε πήρα για να μιηουμε οχι να μουυυ κανεις κήρυγμα.'ειπε με δυσκολία στο ακουστικό.
'Αχιλλεα,πήγαινε σπίτι σου και κοιμήσου.'του ειπα υψώνοντας το βλέμμα στον ουρανό.
'Μηηηην μου λες τι κανω!'ειπε με θυμό.
'Εννοώ τι να κανω!'επανέλαβε σωστα αυτην την φορα.
'Οκει,τι λες να πας σπίτι σου και να κοιμηθείς;'ρώτησα με έναν ευγενικό τόνο γνωρίζοντας πως δεν ηταν σε θέση να τσακωθούμε αυτην την στιγμή.
'Μπα.'ειπε σαν πεντάχρονο κανοντας μου ναζί.
'Γιατι με πήρες τηλέφωνο;'ρώτησα αναστενάζοντας.
'Χμμμμ,δεν ξεω!Απλα βγήκα έξω να παρω λιιιιιιιγο,λιγουλάκι,τοσο δα,αέρα και ειπα να παρω καποιον τηλ.Εψαξα στις επαφεεεες μου και ειδα το όνομα γατούλα και ειπα να σου μιλήσω,γατούλα!'ειπε με μια μπεμπουδιστικη φωνη και ξαφνικά ακουσα έναν κρότο.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...