Τα χείλη του ζεστά.Τα χερια του γύρω απο την μέση μου να με κρατά σφιχτά.Τα ματια του κλειστά ενω τα δικά μου ανοιχτά απο την έκπληξη.
Δεν ηξερα τι να κανω.Ηταν η πρωτη φορα που ειχα τοσο κοντινή επαφή με καποιο αγορι και πραγματικα δεν γνώριζα πως να κινηθώ.
Ειχα μείνει στήλη αλατος χωρις να κανω τιποτα.Αλλα αμέσως ξύπνησα μολις ενιωσα την γλώσσα του πανω στα χείλη μου.
Ηθελα να κανω το οτιδήποτε!Οποτε ανοιξα το στομα μου.Αλλα και παλι δεν ηξερα τι να κανω.
Με καθοδήγησε ομως.Η γλώσσα του ακούμπησε την δίκη μου και αυτόματα τα ματια μου έκλεισαν.
Οι γλώσσες μας έπαιζαν ενα ερωτικο παιχνίδι και ο νικητής φαινοταν πως ηταν ο Αχιλλεας.Η κρύα μπάρα ακουμπούσε την γλώσσα μου προκαλώντας μου μια ευχάριστη αίσθηση. Τα κόλπα που εκανε με την γλώσσα του και την μπάρα του μου προξένησαν ενα παράξενο συναίσθημα στην κοιλιά μου.Ενιωσα τα χερια του να με φαιρνουν πιο κοντα του ετσι ώστε να ακουμπάω ολόκληρη πανω στο γυμνασμένο του σώμα.
Ασυναίσθητα τα χερια μου μετακινήθηκαν προς το λαιμο του και τα τοποθέτησα εκει καθως τα στόματα και οι γλώσσες μας δεν σταματούσαν να κινούνται.
Ένιωθα παράξενα.Ενιωθα ενα πολυ παράξενο συναίσθημα,δεν μπορούσα να το περιγράψω ακριβως.
Και ξαφνικά θυμήθηκα τον Αγγελο.Θυμηθηκα και τον Αχιλλεα,με πόσες κοπελες εχει παει και πόσες εμπειρίες εχει.Θυμήθηκα πως δεν αποτελούσα εξαίρεση.Πλεον ειχα παραδοθεί και ο Αχιλλεας μπορούσα να κανει οτι ηθελε μαζι μου.Ευτυχώς που θυμήθηκα που βρίσκομαι και με ποιον ειμαι.Απομακρυνθηκα ελάχιστα και ξεκόλλησα τα χείλη μας μεταξύ τους.
Ειχε τοποθετήσει τα μέτωπα μας μεταξύ τους και τον κοιταξα να εχει κλειστά ματια καθως επαιρνε βαθιές ανάσες.
'Και εισαι έτοιμη πλεον να φιλήσεις τον Αγγελο.'τον ακουσα να λεει ψιθυριστά και αμέσως συνοφριωθηκα.Έφυγα απο κοντα του με μια απότομη κίνηση και του γυρισα την πλατη.
Μολις έδωσα το πρώτο μου φιλί με ενα αισχρό γουρούνι!Ενα φιλί που το φυλούσα τοσο καιρο για τον κατάλληλο,για τον Αγγελο.Και αυτος με το ετσι θελω ηρθε και μου το πηρε,ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ;
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...