{49.}

22.9K 2.5K 1.8K
                                    

Αχιλλεας POV

Κατι δεν πήγαινε καλα μαζί της.Εδω και δυο βδομάδες το έχω καταλάβει.Το καταλαβα απο την στιγμή που έπεσα πανω της στον διάδρομο μέχρι και οταν με κοιταξε καθως έφευγε απο την τάξη.Το ελεγε το βλέμμα της,η στάση του κορμιού της ακομη και η φωνη της!

Κοιτούσε κατω όλη την ωρα και δεν άντεχε να σε κοιτάξει στα ματια για πολυ ωρα.Φαινοταν πιο μαζεμένη και σίγουρα η λίγη αυτοπεποίθηση που ειχε εχει εξαφανιστεί.Οταν μου μίλησε στο διάδρομο η φωνη της ηταν τοσο εύθραυστη,τοσο λυπημένη συν το οτι τραυλίζε.

Το τραύλισμα μου θύμιζε την Αρτεμις πριν ενα χρονο.Ένας περίπου χρόνος εχει περασει απο την κωλοσυμφωνία.Αν και δεν μετανιώνω για τιποτα,θα προτιμούσα να μην το κάναμε ολο αυτο για τον μαλάκα τον ξάδερφο μου.

Έτριψα τα ματια μου και σηκώθηκα απο το κρεβατι μου για να παω στο γαμημενο σχολείο.Φετος πρέπει να περάσω την τάξη.Σε εναν μήνα θα γίνω 20 και ακομη ειμαι στο σχολείο.

Πηγα μεσα στο μπανιο και εριξα λιγο νερό στα μούτρα μου.Χθες στην πιτσαρία μου ηρθε να χώσω την πιτσα στο στομα ενός παπάρα που δεν ελεγε να σταματήσει να διαμαρτύρεται για το φαγητό του.

Ειναι πολυ κρύα

Εχει μανιτάρια

Τα σπορακια απο την ντομάτα με αηδιάζουν.

Αφού δεν σου αρέσουν ρε φιλε τοτε για ποιον πούστη λογο παραγγέλνεις ετσι την πιτσα;Αλλα τα χρειάζομαι τα λεφτά οποτε το μονο που εκανα ηταν να τον κοιτάξω με το πιο δολοφονικό μου βλέμμα και να περιμένω κάποια στιγμή να το βουλώσει.

Ακομη σκέφτομαι τρόπους για να τον σκοτώσω.

Πήρα το κράνος μου απο τον καναπέ και μαζι με τα κλειδιά μου πήρα και ενα τετράδιο.Ειναι πρόοδος!Αλλες φορες το μονο που φέρνω στο σχολείο ειναι την κορμάρα μου.Και αυτο ειναι υπεραρκετό.

Φόρεσα το κράνος μου και ανέβηκα στην μηχανή,την Μιχαέλα μου.Καποια στιγμή πέρυσι οταν έμαθα για τον πατέρα της Αρτεμις ηθελα να της μάθω να ανεβαίνει στην μηχανή χωρις να φοβάται.Δεν ξερω γιατι αλλα η επιθυμία μου ακομη και τωρα ειναι μεγαλη.

Ειχα φτάσει στο σχολείο και εβγαλα το κράνος.Εχω χάσει ηδη τις δυο πρώτες ωρες και βαριέμαι να παω να κανω τις υπόλοιπες πέντε.Εβγαλα ενα τσιγάρο και το άναψα.Πηγα στο πισω προαύλιο και καθως εκανα το τσιγάρο μου περιμενα να χτυπήσει το κουδούνι.Ειχα σκυλοβαρεθεί και η επιθυμία να φυγω ηταν μεγαλη.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora