Είχε φτάσει ήδη η Παρασκευή και οκτώ σχεδον μήνες για την χοροεσπερίδα που σίγουρα δεν θα πήγαινα.Αλλά εφοσον δεν θα πήγαινα,γιατι μετρούσα τις μέρες αντίστροφα;
Δεν εχω με ποιον να πάω,πρώτο και κυριότερο,και δεν ειμαι και το πιο κοινωνικό άτομο για να βρίσκομαι σε τέτοιους χώρους.Τοτε γιατι μετρώ τις μερες αντίστροφα;
Η αληθεια ειναι πως ειχα έστω και μια μικρή ελπίδα πως ο Αγγελος θα μου ζητούσε να πηγαίναμε μαζι.Αλλα ξέχασα,δεν μπορώ καν να του μιλήσω χωρις να τραυλίζω!Επισης πλεον εχει κοπελα,κατι που κανει την δουλειά μου πιο δύσκολη!
Αυτο με θύμωνε ακόμη περισσότερο.
Ειμαι άχρηστη!Ουτε να μιλήσω,ούτε να υπερασπιστώ τον εαυτό μου αλλά ούτε να αποκαλύψω κάτι σημαντικό ειμαι ικανή να κανω!
ΑΧΡΗΣΤΗ!
Χτύπησα με δύναμη το θρανίο μου καθώς το σκεφτόμουν και έκανε όλους μέσα στην αίθουσα να με κοιτάξουν.Αμεσως κοκκίνισα ολόκληρη και χαμήλωσα το κεφάλι μου ντροπιασμένη.
Μετα απο αυτο το περιστατικό συνέχιζα να κρατάω κανονικά τις σημειώσεις μου και να προσέχω στο μάθημα,αλλά πάλι ενα έντονο βλέμμα με έκανε να γυρίσω ελάχιστα το κεφάλι μου.Η Νικη στο παραδίπλα θρανίο με κοιτούσε με ενα ειρωνικό βλέμμα.Την ειχα παρατηρήσει και πριν δέκα λεπτα περίπου που με κοιτούσε συνέχεια.
Τι φαση;Μετα τον Αχιλλεα ειπε να δοκιμάσει και το ίδιο φύλο μήπως και της κάτσει καμία;
ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΙ,ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Το κουδούνι με ξύπνησε απο τις σκέψεις μου και αμέσως μάζεψα τα πράγματα μου για να φύγω από εκειμέσα το γρηγορότερο δυνατόν,ομως μπροστά μου βρέθηκε να στέκεται η άπιστη.
'Να βοηθήσω σε κάτι;'εάν τραυλίζω και σε αυτήν πραγματικα θα μου έχωνα σφαλιάρα!
'Ναι,να μείνεις μακριά απο τον Αχιλλέα.'απαντησε απλά και έγυρε προς το μέρος μου.Αμεσως σταμάτησα να βάζω τα βιβλία μου στην τσάντα και την κοίταξα παράξενα.
Παει,μουρλάθηκε.
'Μα δεν πάω κοντά του.'της ειπα έκπληκτη.
'Μια χαρά σας βλέπω κάθε μερα μαζι!'ειπε με ενα θυμωμένο βλέμμα.
'Αυτός κάθε μερα έρχεται και μου σπάει τα νεύρα!Εαν ειναι να μείνει κάποιος μακριά,αυτός θα έπρεπε να ειναι ο Αχιλλεας και οχι εγω.'της εξηγησα ήρεμα και έβαλα στον ώμο μου την τσάντα.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...