Το Σαββατοκύριακο μου το πέρασα μέσα στις τύψεις και βλέποντας όλα τα επεισόδια των δυο σεζόν του How I met your mother τρώγοντας παγωτό και σοκολάτες. Τύψεις γιατι γνώριζα κάτι τόσο σημαντικό και δεν μπορούσα να το πω στο αγορι της απιστης Νίκης.
Πρώτον γιατι ο Αχιλλέας θα με σκότωνε.
Και δεύτερον γιατι ο Αχιλλεας θα με σκότωνε, χρειάζεται και δεύτερος λόγος;
Αλλά δεν μπορούσα άλλο τις τύψεις! Ηθελα τόσο πολυ να το πω στο καημένο το αγορι, που σκεφτόμουν πως μόλις το έκανα θα μάζευα τα πράγματα μου θα άλλαζα το όνομα μου σε Χουαν-Μαρια και θα έπαιρνα την πρώτη πτήση για Αμερική.
Τωρα ειμαι στο σχολείο και έβγαινα απο την τάξη μου για να πάω στο χημείο, πάλι. Καθε μερα ο πολυαγαπημένος μας χημικός ήθελε να μας δειξει και απο ένα πείραμα. Πολυ φοβόμουν πως εαν συνεχίζαμε τα πειράματα ο τρελός θα ανατίναζε το χημείο ανα πάσα στιγμή, τόσο στόκος.
Προχωρησα προς την αίθουσα βαριεστημένα, αλλά συνάντησα τον Αχιλλέα μπροστά μου μαζι με το αγορι της Νίκης να μιλάνε και να γελάνε.
Και τοτε μου ηρθε φλασια!
Τον θυμόμουν ως τον κολλητό του Αχιλλεα, καθώς μερικές φορες ερχόταν μαζι του και με κορόιδευαν ομαδικώς.
Ειχα μείνει να τους κοιτάω με ορθάνοιχτο στόμα. Πως μπορεί να κανει κάτι τέτοιο στον κολλητό του; Τοσο αναίσθητος ειναι; Εγω παρακαλάω για έναν φίλο και αυτός παει και κανει τόσες βλακείες πίσω απο την πλάτη του κολλητού του; Ποσό αχάριστος! Φαντάζομαι εαν το μάθαινε ποτε τι χαμός θα γινόταν, απο κολλητοί θα γινόντουσαν εχθροί. Η αληθεια ειναι πως κατι τέτοιο με χαροποιεί στο ελάχιστο, γιατι σημαίνει πως δεν θα ασχολούνται μαζι μου και θα πάρουν αυτο που τους αξίζει.
Ειμαι πολυ κακιά;
Αλλα και πάλι ο Αχιλλέας θα έβρισκε κάποιον τροπο για να μου έκανε την ζωή κόλαση, εφοσον θα ήμουν αυτη που θα ξεφούρνιζε το μυστικό του. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα ένα πράγμα. Πραγματικά εκτιμούσα την αξιοθρήνητη ζωή μου, αλλά ένα πράγμα που δεν ανέχομαι είναι η αδικία.
Ο Αχιλλέας κατάλαβε πως τους κοιτούσα έντονα και με γύρισε το σοβαρό του βλέμμα προς το μέρος μου. Ειπε κάτι στο παιδί με τα πολλα τατουάζ και τον χτύπησε φιλικά στον ώμο. Εφυγε απο κοντά του και ηρθε προς το μέρος μου.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...