Ύψωσα το βλεμμα μου στον ουρανό και μπήκα μέσα στην τάξη για να βρω τον Άγγελο ακόμη πεσμένο στο πάτωμα να κοιτάει τον απέναντι τοίχο προβληματισμένος.Οταν ομως άκουσε την πορτα να σέρνετε γύρισε και με κοιταξε μπερδεμένος.Τα έντονα μπλε μάτια του με κοιτούσαν με απορία κατι που με έκανε να αισθανθώ ακόμη πιο αβολα.
'Γ-γεια.Εισαι κ-καλα;'ρωτησα ντροπαλά κοιτάζοντας το πάτωμα.Μα τι χαζές ερωτήσεις που κανω;Φυσικα και δεν ειναι καλα!
'Εμ,νομίζω πως ναι.'ειπε με ενα μικρό γελακι και πήγε να σηκωθεί.Πηγα κοντά του τρέχοντας για να τον βοηθήσω και όταν του έπιασα το χέρι ανατρίχιασα ακόμη περισσοτερο.
'Ευχαριστω για την βοήθεια,Αρτεμις.'ειπε κοιτώντας με με ευγνωμοσύνη καθώς ηταν σηκωμένος όρθιος.
'Δ-δεν κανει τ-τιποτα.'ειπα ντροπαλά και κοίταξα τα μπλεγμένα δάχτυλα μου.Γελασε και μου σήκωσε το πηγούνι ετσι ώστε να τον κοιτάω απευθείας στα μάτια.
'Δεν είδες ή ακουσες οτι εγινε πριν,ετσι;'ρώτησε αγχωμένος κανοντας με να τον κοιτάξω με τα φρύδια μου ενωμένα.
'Ο-οχι;'η απάντηση μου ακουστηκε πιο πολυ σαν ερώτηση κανοντας με να θελω να χαστουκίσω τον εαυτό μου.
'Ωραία.'ειπε γλυκά και αφησε το χέρι του να πέσει δίπλα του.
'Θ-θες μηπως να π-παμε να σου β-βάλουν πάγο;'ρωτησα διστακτικά και τον έκανα να με κοιτάξει με ενα τεράστιο χαμογελο.
'Οχι,εντάξει θα ειμαι.'ειπε με ευγνωμοσύνη στην φωνή του και έξυσε τη πισω μέρος σου κεφαλιού του αβολα.
'Ε-εντάξει,να πηγαίνω τοτε.'τα μάγουλα μου είχαν γίνει κατακόκκινα και πηγα να γυρίσω αλλα το γερό του χέρι στο μπράτσο μου με σταμάτησε.Η αίσθηση με έκανε να θυμηθώ τοτε που έπεσε πανω μου και πηγα να πέσω κατω αλλα με σταμάτησε με τον ίδιο τρόπο.
'Θες να παμε μαζι να φάμε κάπου;'ρώτησε με το χαμογελο του να μην φεύγει απο το πρόσωπο του.
'Εεε,ν-ναι αλλα π-που;Σε λιγότερο α-απο 7 λεπτα χτυπάει το κ-κουδούνι.'ειπα απογοητευμένη.
'Θες να καθίσουμε εδω και να μιλήσουμε;'ρώτησε γλυκά και με έκανε να τρομοκρατηθώ.
Να μιλήσουμε;Και για τι να μιλήσουμε;Ετσι και μιλήσουμε θα γίνω ρεζίλι παλι και δεν θα σταματήσω να τραυλίζω!Σήματα κινδύνου άρχιζαν να εμφανίζονται στο μυαλό μου και ηθελα να απορρίψω την πρόταση του αμέσως.
STAI LEGGENDO
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Storie d'amore[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...