'Κοριτσάκι μου,εισαι πανέμορφη!'ειπε με ενα τεράστιο χαμογελο η μητέρα μου.
Κοιταξα το είδωλο μου,για δεύτερη φορα σημερα,στον καθρέφτη.Τα μαλλιά μου έπεφταν στους ώμους μου σε χαλαρές μπούκλες και το φόρεμα που ειχα αγοράσει με τον Αχιλλεα εφάρμοζε υπέροχα πανω στο σώμα μου.
Οι βλεφαρίδες μου ηταν βαμμένες με μαύρη μάσκαρα και η μητέρα μου προσπάθησε με επιτυχία σε ένα φυσικό look.Τα χείλη μου ηταν βαμμένα με ενα χρωμα που έμοιαζε με αυτό στα χείλη μου και εβαλα ελάχιστο ρουζ για να τονίσει λιγο την χλωμή μου επιδερμίδα.
Δεν φαινόμουν διαφορετική,απλα λιγο πιο περιποιημένη.Μου εδινε περισσότερη αυτοπεποίθηση αυτο το λουκ μαζι με το φόρεμα που φορούσα.
Με ενα χαμογελο γυρισα προς την μητέρα μου.
'Σε ευχαριστω που με έπεισες να με ετοιμάσεις.'της ειπα γελώντας.Το μονο που εκανε ηταν να κουνήσει το κεφάλι της με ενα λαμπερό χαμογελο και να με αγκαλιάσει.
Την ενιωσα να δονείται ελάχιστα και αμέσως ανησύχησα.
'Γιατι κλαις μαμά;'ρώτησα αγχωμένη και πηγα να την απομακρύνω για να την κοιτάξω,αλλα δεν με αφησε.
'Συγνωμη που δεν ήμουν εδω τους τελευταίους μηνες.'είπε σχεδον ψιθυριστά.
'Μαμά-'
'Συγνωμη που καθε χρονια κανω το ίδιο λάθος.Θα το διορθώσω,στο υπόσχομαι.'ελεγε προσπαθώντας να κρατησει σταθερή την φωνη της με δυσκολία.
'Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνωμη κατα-'
'Δεν έπρεπε ποτε να σε φερω σε αυτην τη θέση.Δεν έπρεπε ποτε να σε κάνω να αισθάνεσαι μονη καθως και εσυ περνάς το ίδιο με εμενα,πιθανότατα πολυ χειρότερα.Και οι δυο μας χάσαμε εναν ανθρωπο που αγαπούσαμε πολυ.Καποια στιγμή πρέπει να το ξεπεράσουμε.'ελεγε με λιγο πιο σταθερή φωνη.Πηρε μια ανάσα και απομακρύνθηκε για να με κοιτάζει.
'Πλεον θα ειμαι εδω αγαπη μου,μην μου στεναχωριέσαι.'ειπε γλυκα και πιάνοντας με τα δυο της χερια τα μάγουλα μου μου έδωσε ενα φιλί στο μέτωπο.
Προσπαθούσα να μην κλαψω για να μην χαλάσω την δουλειά που ειχε ρίξει στο μακιγιάζ μου.Αλλα δεν τα κατάφερα.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...