Αχιλλεας POV
Ένιωθα την ανάσα της πανω μου,συγκεκριμένα στον λαιμο μου.Ειχα περάσει,χωρίς να το καταλάβω,το ενα μου χέρι πισω απο το κεφάλι της και το αλλο πανω στην κοιλιά της.Συνήθως σε κατι τέτοιους περιπτώσεις μαζεύω τα ρούχα μου και φεύγω απο εκει σαν τον κλέφτη,μονο που αυτην την φορα ειναι διαφορετικά.
Αυτην την φορα δεν εκανα σεξ.Αυτην την φορα κοιμάμαι με την Αρτεμις στο κρεβάτι του νοσοκομείου.Μονο κοιμάμαι.
Κανονικά θα έπρεπε να τρομοκρατηθώ που είμαι στο ίδιο κρεβάτι με μια κοπέλα και δεν την πηδάω. Αντιθέτως, νιώθω πολύ χαλαρός.Ήταν από τους καλύτερους ύπνος που έχω ρίξει, για την ακρίβεια. Δεν ήθελα να ανοίξω τα ματια μου ακόμα, ήθελα να μείνω έτσι, χαλαρός και αμέριμνος για πάντα.
Με έναν αναστεναγμό έσφιξα την Άρτεμις περισσότερο πάνω μου. Την είχα αγκαλιά, εγώ ποτέ δεν ήμουν ο τύπος που αγκαλιάζει τις γκόμενες. Απλά πηδάω και φεύγω. Φαίνεται πως με την Άρτεμις δεν είναι έτσι. Αντιθέτως θέλω να την έχω όσο πιο κοντά μου μπορώ, κατι που με τρομάζει.
Ενώ το μυαλό μου μου φωνάζει να σηκωθώ να φύγω, τα χέρια μου κουνιούνται από μόνα τους και την φέρνω πιο κοντά μου.Τόσο κοντά μου που ένιωθα πλέον το κορμί της κολλημένο πάνω μου.
Αμέσως θυμήθηκα τότε που κοιμηθήκαμε μαζί στο αυτοκίνητο. Την είχα πάρει αγκαλιά μόνο που εκείνη τη φορά ήταν από πάνω μου.Είχα κάνει τόσες φαντασιώσεις που δεν μπόρεσε να συγκρατηθεί ο Αχιλλεας Jr.Οπως και τότε ετσι και τωρα.Ποτε άλλωστε δεν μου είχε τύχει κατι τετοιο.
Άνοιξα τα μάτια μου και κοίταξα τα καφέ μαλλιά της. Το χέρι μου αυτόματα πήγε προς τα εκεί, αλλά το σταμάτησα εγκαίρως Τι κάνω γαμώτο; Εγώ πότε δεν ήμουν έτσι!
Ένα είναι σίγουρο δε μου αρέσει κάποια και δεν αναπτύσσω συναισθήματα για κάποια, ποτε.
Κοίταξε τον ταβάνι και σκεφτόμουνα τα χθεσινά γεγονότα. Της είπα για τον πατέρα μου. Της είπα τα πάντα χωρίς να το σκεφτώ παραπάνω. Το μόνο πράγμα που σκεφτόμουν τότε ήταν πως δεν ήθελα να τη χάσω.
Αλλά γιατί; Γιατί δεν θέλω να τη χάσω;Δεν είναι καμιά σπουδαία κοπέλα.
Και όμως είναι.
Δεν είναι.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...