{45.}

24.3K 2.6K 1.1K
                                    

Ηταν πλεον Νοέμβρης.Τα σχολεία ειχαν αρχίσει ηδη και το διαβασμα μαζι με το σχεδιο μου έτρωγαν ολόκληρη την μερα.Πλεον εχω περισσότερες ωρες απο οτι πέρυσι και δεν προλαβαίνω ουτε με τον Αγγελο να βγω!

Μολις τελείωσαν τα θερινα πηγα δυο βδομάδες διακοπές με την μητέρα μου και οταν γυρισα ήμουν όλη μερα με τον Αγγελο.Το να τον βλεπω μια φορα την βδομάδα και αν μου ηταν ασυνήθιστο.

Ειμαι ερωτευμένη.

Παλιότερα πίστευα πως θα μπορούσε να αισθανόμουν καποια πραγματα για τον Αχιλλεα αλλα καταλαβα πως ηταν χαζομάρες.Ειχα να τον δω ολο το καλοκαιρι απο τον τελευταιο μας και οριστικό τσακωμό κατι που με διευκόλυνε να δω τα πραγματα σωστα.

Πως με τον Αγγελο ειμαι ερωτευμένη.

Όσες φορες βγαίναμε μαζι ή πηγαίναμε στο σπίτι του αλλου περνάγαμε υπέροχα!Ποτε δεν περιμενα πως θα περνούσα τοσο ωραια με καποιον.Μπορει τωρα τελευταία με τα σχολεία και τα φροντιστήρια να μην προλαβαίνουμε να βγαίνουμε οπως το καλοκαιρι,αλλα και τις φορες που βγαίνουμε ή που είμαστε στο σχολείο ειναι απλα ευχάριστα.

Το μονο δυσάρεστο είναι πως στα μαθηματα της κατεύθυνσης μου ειμαι μαζι με τον Αχιλλεα.Οχι μονο δεν μου μιλάει,αλλα δεν με κοιτάει κιολας.Στην αρχη θύμωσα λιγο,αλλα καταλαβα πως δεν αξίζει τον χρονο μου.Δεν με πειράζει πλεον.Ειμαι τριτη λυκείου και πρέπει να συγκεντρωθώ.

Μπορει να θελω να περάσω στο εξωτερικό αλλα θα δώσω κανονικα πανελλήνιες μήπως και δεν με πάρει καμια σχολή στην Αγγλία.Ξερω ηδη που θελω να παω.Ουαλια στο Cardiff University.Εχω δει φωτογραφίες του κτηρίου και εχω ενημερωθεί για τα παντα.Ο ενθουσιασμός μου δεν μπορει να κρυφτεί και παντα μιλαω για το Cardiff στον κολλητό μου αλλα και στο αγορι μου.

Ο Άγγελος το εχει παρει πολυ θερμά το θεμα,δεν τον πειράζει που θα έχουμε μια σχέση εξ αποστάσεως.Ομως υπάρχει ενα μικρό θεματάκι.Δεν θελω σχέση απο απόσταση.Τοτε που το ειχα αναφέρει δεν ήμασταν μαζι αλλα πλεον τίθεται θεμα για συζήτηση.

Γνωρίζω πως δεν θα λειτούργησει η σχέση μας εαν βρίσκομαι εγω στην Ουαλία και εκείνος στην Ελλαδα.Φυσικα δεν του το εχω πει ακομη γιατι δεν ειναι ακομη σιγουρο πως θα με δεχτούν σε εκείνη την σχολή.

Αλλα δεν θα στείλω μονο στο Cardiff το πορτφολιο μου.Σκεφτομαι το Cambridge,το Glasgow,το Oxford Brookes και το Leeds Beckett.Εχω ψάξει και εχω βρει αρκετές πληροφορίες για το καθένα.Για παράδειγμα το Cambridge,το Oxford Brookes και το Leeds Beckett ειναι στην Αγγλία ενω το Glasgow ειναι στην Σκωτία.Αλλα για την μονη σχολή που καίγομαι ειναι το Cardiff.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Where stories live. Discover now