'Λοιπόν!Σημερα θα χωριστειτε σε ομάδες των δυο ατόμων για την εργασία που θα σας αναθέσω.Την χρειάζομαι έως την Δευτέρα και το θέμα θα σας το μοιράσω τωρα.'ειπε η καθηγήτρια μας καθώς έπιασε τις φωτοτυπίες στο χέρι.
Τα λόγια της με τρομοκράτησαν.Οποτε μας βάζει σε ομάδες για να συνεργαστούμε για κάποια εργασία,συνήθως την κανω μόνη μου γιατι κανένας δεν θελει να ειναι μαζι μου.Φυσικα και για εμενα ειναι καλύτερο εφοσον δεν μπορώ να αρθρώσω λέξη οποτε μιλάω με καποιον,θα γινόταν ακόμη πιο άβολο.Παιδια άρχιζαν να σηκώνονται απο τις θέσεις τους πριν καν κουνηθεί η κυρία αλλα αμέσως τους σταμάτησε.
'Αυτήν την φορα θα πω εγω ποιος θα παει με ποιον.'ειπε με ενα μοχθηρό χαμόγελο καθώς τα παιδια διαμαρτυρήθηκαν.
Ξεκίνησε να φωνάζει ονόματα αναθετωντας τους απο ενα θέμα για εργασία και σιγά-σιγά άρχιζα να φρικάρω.Οταν έφτασε στο όνομα μου,επιτέλους,έμεινα στήλη αλατος ακούγοντας με ποιον θα έκανα την εργασία.
'Κωνσταντινιδου και Λαμπροπουλος,θα πάρετε αυτο το θέμα.'ειπε γλυκά και έδωσε την φωτοτυπία σε εμενα.
Και φυσικά έπρεπε να μπω με τον πέφτουλα του σχολείου,τον wanna-be Αχιλλεας.Ιου.
Γύρισα και τον κοίταξα να σηκώνετε απο το θρανίο του και να ερχεται στο δικό μου με ενα αυτάρεσκο χαμόγελο.Ενα χαμόγελο όλο αυτοπεποίθηση που θα ηθελα πολυ να του το σβήσω απο το πρόσωπο του.Εχει σκούρα κάστανα μαλλιά με κάστανα μάτια και με περνάει πάνω από ένα κεφάλι σε ύψος.
'Γεια.Γαμα με εαν κανω λάθος, αλλα Ανδρομέδα δεν σε λένε;'είπε με βαριά φωνή και αυτοπεποίθηση.
Αλλο ενα πραγμα που πρέπει να ξέρετε για τον Σωτήρη ειναι πως πετάει απαίσιες ατάκες για καμάκι.
'Ναι,ετσι με λένε.'ειπα ψέματα με αηδία στην φωνή μου καθώς εβγαζα την τσάντα μου για να καθίσει δίπλα μου.
'Ωω εισαι τοσο γλυκιά ώστε μόλις σε ειδα έπαθα τερηδόνα,μωρό μου.'συνεχισε με το ίδιο αυτάρεσκο χαμόγελο.Αυτο ηταν καλο του το παραδέχομαι.
'Με λένε Αρτεμις.'ειπα με ενα γελακι.
'Μου φαίνεσαι γνωστή,εσυ δεν εισαι το κορίτσι στα όνειρα μου;'ειπε και έκατσε καλύτερα στην θέση του.
'Κ-κόψε Σωτήρη.'ειπα ντροπαλά και κοίταξα κατω.
'Ώστε ξέρεις το όνομα μου.Χμμ μηπως με παρακολουθείς κιολας;'συνέχισε με ενα γελακι και έπαιξε με μια τούφα απο τα μαλλιά μου.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...