{40.}

27.6K 2.6K 2K
                                    

Μας εχουν απομείνει μονο δυο βδομάδες μέχρι την χοροεσπερίδα και μέχρι να παρω μια απόφαση.Πριν δυο μηνες θα απαντούσα αμέσως.Θα ελεγα το 'ναι' χωρις δισταγμό,χωρις δεύτερες σκέψεις.Αλλα απο τοτε που μου έδωσε το πρώτο μου φιλί ο Αχιλλεας...

Δεν ξερω,κατι άλλαξε.Τον σκέφτομαι μερικές φορες.Σκέφτομαι τα χερια του πανω μου και ανατριχιάζω.Τα ζεστά του χείλη πάνω στα δικά μου και την γλώσσα με το καταραμένο σκουλαρίκι να ακουμπάνε την δικιά μου.

Φυσικα και εχω στο μυαλό μου τον Αγγελο,αλλα για καποιο λογο υπάρχει και ο Αχιλλεας σε ενα μικρό σημείο του.

Ποτε δεν περιμενα να βρίσκομαι ανάμεσα σε δυο αγορια.Για την ακρίβεια δεν βρίσκομαι...Ο Αχιλλεας δεν με θελει,απλα μετα απο το φιλί που μου έδωσε νιωθω πως βρίσκομαι σε μια άσκοπη διαμάχη.Δεν εχω καταλάβει τι αισθανομαι.Τι θελω...

Θελω τον Αγγελο.Αυτο το γνωρίζω,αλλα καπου μεσα μου νιωθω πως-

Οχι.Δεν γινεται να θελω τον Αχιλλεα.Ο Αχιλλεας ειναι παρορμητικός,απρόβλεπτος και πανω απο ολα γυναίκας.Την μια τον βλεπω με την Φανη,την αλλη με την Νικη.Εχω ακουσει κιολας πως εχει κανει...έρωτα σχεδον με ολα τα κορίτσια του σχολείου.

Ακομη αναρωτιέμαι πως και δεν εχει κολλήσει AIDS.

Το μονο που ξερω ειναι πως και το φιλί που μου έδωσε για εκείνον δεν σήμαινε τιποτα,εφοσον δίνει τοσο εύκολα φιλία και χάδια.Για εμενα ομως το φιλί ειναι κατι σημαντικό.Για αυτο άλλωστε το κρατούσα για καποιον ξεχωριστό.Για καποιον που θα νιώθει κατι για εμενα,που θα με θελει πραγματικα.

Ο Αχιλλεας δεν φαινεται να ειναι αυτος.

Ενω ο Αγγελος και με ζήτησε στην χοροεσπερίδα και με πήγε ραντεβού.Ο Αχιλλεας δειχνει το ακριβως αντίθετο.Θελει να ειμαστε φίλοι.Για αυτο το φιλί του με μπέρδεψε.Με μπέρδεψε τοσο πολυ που τωρα εχω βαλει στην αναμονή τον Αγγελο'Ποιον;Τον Αγγελο!Που περιμενα τοσο καιρο να μου δώσει σημασία και να μου ζητήσει να παμε μαζι στην χοροεσπερίδα.

Ολα αυτα τα σκέφτομαι εδω και ενα μήνα.Δεν μπορώ να διαλέξω ομως.

Μα δεν υπάρχει κατι για να διαλέξω!Ο Αχιλλεας δεν με θελει και ο Αγγελος με θελει.Τα πραγματα ειναι τοσο απλα και εγω τα κανω περίπλοκα...

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Where stories live. Discover now