Είχαν περάσει ήδη τρια 24ωρα και απάντηση από τον Αχιλλέα δεν είχα πάρει.Μάλλον επειδή όταν του πρότεινα τη συμφωνία αυτή ήταν Παρασκευή και ακολουθούσε Σαββατοκύριακο.Είναι πολύ έξυπνος τελικά,κέρδισε χρόνο χωρίς να το καταλάβω.Αλλα και εγω δεν πάω πισω,η χαζομάρα μου δεν εχει όρια!Δεν είχα το νούμερο του για να του στείλω μήνυμα ή να τον πάρω τηλέφωνο και η αγωνία με είχε ήδη φάει.
Ευτυχώς σήμερα είναι Δευτέρα!Πρώτη φορά που χαίρομαι για αυτήν την ρημάδα μέρα.Κοιτούσα παντού για να τον βρω καθώς πήγαινα προς την τάξη μου αλλά Αχιλλέας πουθενά.
Πρώτη και τελευταία φορά που συμφωνώ σε κάτι που έχει προτείνει πριν το σκεφτώ πολύ σοβαρά.
Τελικά τον βρήκα να μιλάει σε μια κοπέλα.Είχε ρίξει όλο του το βάρος στο ένα χέρι του που ακουμπούσε τον τοίχο.Την έχει εγκλωβίσει σχεδόν και την κοιτούσε με το γνωστό βλέμμα του.Αυτό το μισό χαμόγελο και τα μάτια όλο υποσχέσεις.Ειχε βάλει σε εφαρμογή το ερωτικό κάλεσμα και ήμουν σιγουρη πως η κοπελα δεν θα αρνιόταν σε οτιδήποτε της πρότεινε να κάνουν.
Πραγματικά δεν ήθελα να του το χαλάσω αλλά έπρεπε να πάρω μία απάντηση επιτέλους!
Πήγα κοντά του γρήγορα και το σκούντηξε ελαφρά με το δάχτυλό μου.Γύρισε εκνευρισμένος και με κοίταξε.
'Το 24ωρο έχει περάσει εδώ και δύο μέρες σχεδόν.'του είπα και σταύρωσα χέρια μου κάτω από το στήθος μου.
'Το ξέρω αλλά τώρα έχω δουλειά όπως βλέπεις.'μου έκανε νόημα προς την ξανθιά καλλονή.
'Να την κανονίσεις άλλη φορά τη δουλειά σου,περιμένω μια απάντηση πάνω από δυο μέρες.'εξηγησα με παράπονο και ξεφύσηξε.Με κοίταξε με απέχθεια και γύρισε στην κοπέλα.
'Θα έρθω να σε βρω στο επόμενο διάλειμμα.'της είπε και έκλεισε το μάτι του παιχνιδιάρικα.Η ξανθιά γέλασε χαρούμενη και καθώς έφευγε μου έριξε μια ματιά όλο μίσος.
Θα έπρεπε να με ευχαριστεί!Δεν φτάνει που την έσωσα απο το κλάμα,την ντροπή και το πιθανό AIDS.
Με τόσες που εχει παει δεν αμφιβάλω.
'Συγνώμη που σου χάλασα την διασκέδαση.'είπα αυτάρεσκα και χαμογέλασα χωρίς να εννοώ καμιά λέξη.
'Φαίνεται το πόσο λυπάσαι.'με ειρωνεύτηκε και άρχισε να προχωράει περιμένοντας να τον ακολουθήσω.
'Που πάμε;'ρώτησα βαριεστημένα.
'Στο πίσω προαύλιο, εξυπνάκια.'απάντησε απότομα.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...