Περπάτησα μέχρι το σπίτι του παλι και οταν έφτασα χτύπησα το κουδούνι δυο φορες ανυπόμονα.Είχαμε παρα πολλα να συζητήσουμε και τα νευρα μου δεν βοηθούσαν.
Δεν μου άνοιξε οποτε άρχισα να το χτυπάω αλλες τρεις φορες συνεχόμενα.Ακουσα βήματα να έρχονται προς την πορτα και αμεσως μετα άνοιξε εμφανίζοντας μου έναν νευριασμενο Αχιλλέα μπροστά μου.
'Τι χτυπάς σαν να εισαι δαιμονισμένη μωρε!'αναφώνησε μπερδεμένος και κανοντας τον πέρα μπήκα μεσα χωρις να ρωτησω.
'Πρέπει να μιλήσουμε.'ειπα και κάθισα στον καναπέ κοιτάζοντας τον με ένα θυμωμένο βλέμμα.
'Και καλα τωρα ειναι το σημείο που με χωρίζεις;'ρώτησε κοροϊδευτικά και έκατσε διπλα μου.
'Εαν χρειαστεί.'απαντησα κοφτά και γυρισα να τον κοιτάξω.Ενταξει,μπορεί και να υπερέβαλα λίγο.
'Τι εννοεις;'ρώτησε έκπληκτος και καπως θυμωμένος.
'Εαν δεν μου πεις αυτη την στιγμή για ποιο λογο ησουν στο αστυνομικό τμήμα θα γινει χαμος.'ειπα νευριασμένα και σταύρωσα τα χερια μου κατω απο το στήθος μου.Φανηκε έκπληκτος μολις άκουσε τι ειπα αλλα το κάλυψε κατευθείαν με μια πονηρή έκφραση.
'Εγω λεω να συζητήσουμε για κατι αλλο.'ειπε και πήγε να ακουμπήσει το στήθος μου.Του χτύπησα το χερι πριν καν με πλησιάσει.
'Σταματα τις υπεκφυγές και πες μου για ποιον λογο ησουν στην αστυνομία και γιατι συμπεριφέρεσαι παράξενα τωρα τελευταία.'αναφωνησα σοβαρα και φανηκε να μένει έκπληκτος με την συμπεριφορά μου ξανα.
'Δεν συμπεριφέρομαι παράξενα!Και που ξερεις πως ήμουν στην αστυνομία;Με παρακολουθείς;'ρώτησε θυμωμένα και σηκώθηκε όρθιος.
'Συμπεριφέρεσαι πολυ παράξενα Αχιλλεα!Και το έμαθα απο τον Αγγελο πως ησουν εκει.'ειπα χωρις να σκεφτώ και αμεσως γουρλωσα τα ματια μου.Φανηκε να θυμώνει ακομη περισσοτερο με την αναφορά του ξαδέρφου του καθως έσφιγγε τις γροθιές του.
'Τι δουλειά ειχες με αυτο το παπαρι;'ρώτησε έξαλλος και ηρθε πιο κοντα μου.
'Αχιλλέα!Τα λο-'
'Θα μιλαω όπως γουστάρω για τον μαλακα τον ξάδερφο μου!'φωναξε και έσφιξε τις γροθιές του καθώς με πλησίαζε.
'Τ-τον βρήκα στο δρόμο,κ-καθως γυρνούσα απο το σπίτι σου διότι ηθελα ν-να μάθω γιατι δεν ήρθες σχολείο και μου ειπε πως ησουν στην αστυνομία.'ειπα γρήγορα και κόλλησα την πλατη μου στο καναπέ.Φανηκε να επεξεργάζεται οτι ειχα πει και αμεσως απομακρύνθηκε απο πανω μου.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...