{15.}

24K 2.5K 730
                                    

Η ώρα ηταν 4:30 και ο Αχιλλεας δεν είχε έρθει ακομη σπίτι μου.

Μου φάνηκε παράξενο εφοσον όλες τις αλλες φορες ηταν παντα συνεπείς στην ώρα του και ποτε δεν αργούσε!Συνήθως θα ερχόταν πέντε λεπτα νωρίτερα και εχω αρχίσει ήδη να ανησυχώ...

Ηθελα να του στείλω μήνυμα,αλλα θα προτιμούσα να μην φανώ καταπιεστική και παράξενη.Στο κατω της γραφής μπορει να του έτυχε κάτι και να έρθει πιο μετα!

Τα δευτερόλεπτα έγιναν λεπτα και τα λεπτα ωρες.Πλεον ειχε παει 9 και δεν τον περιμενα καν.Ειχα καθίσει στον καναπέ με τις πιτζάμες μου και έβλεπα μια πολυ ωραία ταινία που είχε στην τηλεόραση.Ειχα αφοσιωθεί τοσο πολυ που δεν πήρα χαμπάρι πως το κινητό μου δονούνταν,εφοσον το ειχα βάλει στην σιγαση.Την στιγμή που το έπιασα στο χέρι μου η οθόνη μαύρισε και αμέσως καταλαβα πως έκλεισε απο μπαταρία.

Σηκώθηκα πανω αγανακτισμένη αφήνοντας τα ποπκόρν που έτρωγα πανω στο τραπεζάκι και πηγα γρήγορα στο δωμάτιο μου για να παρω τον φορτιστή,δεν ηθελα να χάσω ουτε λεπτό απο την ταινία!

Καθώς πηγα να στρίψω στην γωνία γλίστρησα και έπεσα κατω με δύναμη.Εβγαλα ενα επιφώνημα καθώς η δεξιά πλευρά του κωλου μου πονούσε τοσο πολυ που δεν μπορούσα να κουνηθώ.

'Τωρα βρήκα,που επιτέλους θα φιληθούν;'αναφώνησα αγανακτισμένη καθώς έτριβα το σημείο που πονούσα.

Αμέσως ακουσα καποιον να βαράει την πορτα και το κουδούνι να χτυπάει σαν τρελό κανοντας με να αγανακτήσω ακομη περισσοτερο.

Να δω πως θα σηκωθώ για να ανοίξω!

Πιάστηκα απο το κούφωμα της πόρτας με δύναμη καθώς ειχα το κινητό μου στο χέρι και με δυσκολία σηκώθηκα όρθια για να πάω προς την πορτα κουτσαίνοντας σχεδον.

Ξεκλείδωσα και την άνοιξα περιμένοντας να δω την μητέρα μου αλλα μετα θυμήθηκα πως εχει κλειδιά και πως θα αργήσει να γυρίσει.Αυτος που ειδα μπροστά μου δεν ειναι άλλος απο τον Αχιλλεα.Γιουπι.

'Τι θες;'ρώτησα αδιάφορα και μπλόκαρα την είσοδο του στο σπίτι μου.

Παρατήρησα καλύτερα το πρόσωπο του και ειδα μια μικρή μελάνια στο πλάι του πηγουνιου του.Εμεινα να το κοιτάω με απορία και αυτός ένιωσε αβολα.

'Συγνωμη που άργησα,έπρεπε να τακτοποίησω κατι.'ειπε αδιάφορα και με εκανε πέρα για να μπει.

'Τι έπαθε το πηγούνι σου;'ρώτησα ξαφνιασμένη ακομη.

'Τιποτα δεν έπαθε.'ειπε σκληρά και έκατσε στον καναπέ πιάνοντας τα ποπκόρν που ειχα αφήσει πανω στο τραπεζάκι.Αρχιζε να παίρνει τεράστιες χούφτες στο χέρι του και να τρώει λαίμαργα καθώς παρακολουθούσε την συνεχεια της ταινίας.Το γουρούνι!Δεν φτάνει που μπήκε μέσα στο σπίτι μου με το ετσι θελω και άργησε να έρθει στην ώρα του,μου τρώει και τα ποπκόρν απο πανω!

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Where stories live. Discover now