'Το πεδίο ορισμού ποιο ειναι;'ρώτησα καθως πήρα το τετράδιο του να το δω.
Ειχε λύσει τα παντα αλλα πεδίο ορισμού πουθενά!Τι πραγματα ειναι αυτα;
'Το ξέχασα.'ειπε απλά και πήγε να μου παρει το τετράδιο απο τα χερια.
'Αχιλλεα,ετσι και δεν γράψεις το πεδιο ορισμού θα σου κόψουν βαθμούς.'του τόνισα και έδωσα το τετράδιο του πισω.
'Υπερβάλεις όπως παντα Αρτεμις.'ειπε και αρχιζε να γράφει με το στύλο του.
'Δεν υπερβάλω!Ο καθηγητής μου στο φροντιστήριο μας το λεει συνεχεια.'του ειπα καθως παρακολουθούσα για να δω το τι έγραφε.
'Ο καθηγητής σου μου πρήζει τα αρχιδια τοτε.'ειπε απλά και μολις εκανε συναληθευση μου το έδωσε.Το έλεγξα προσεκτικά και με ενα χαμογελο τον κοιταξα.
'Ειμαι proud Αχιλλεα!'του λεω με ενα χαμογελο και άφησα το τετράδιο στο γραφείο.
'Αρχίζω και γίνομαι φλωρος και δεν μου αρεσει.'ειπε ενω έγραφα μια άσκηση απο το βοήθημα που ειχα αγοράσει.
'Μην λες παλαβομάρες.'του ειπα και μολις τελείωσα με την εκφώνηση του το έδωσα πισω.
'Γιατι δεν μπορείς να βρίσεις;'ρώτησε τοσο ξαφνικά που τον κοιταξα με γουρλωμένα ματια.
'Τι εννοείς;'ρωτησα κανοντας την ανηξερη και κοιταξα τα χερια μου.
'Μην κανεις την χαζη Αρτ,δεν σου παει.'ειπε με ενα μειδίαμα και του εριξα μια ελαφριά μπουνια στο μπράτσο.
'Δεν κανω την χαζη!'ειπα με παράπονο και σηκώθηκα πανω.
'Σωστα,εισαι χαζη.'ειπε με το μισό χαμογελο του στο πρόσωπο και αρχιζε να λύνει την άσκηση.
'Ηρθε ο Άγγελος απο εδω χθες.'ειπα στο άσχετο και ξαφνικά σταμάτησε να γράφει.Σηκωθηκα από την καρέκλα του γραφείου μου και πλησίασα το κρεβάτι.
'Το ξερω.'ειπε απλά χωρις να γυρίσει να με κοιτάξει και συνεχισε την λύση της άσκησης.
'Το ξερω πως ξερεις,απλά ηθελα να το αναφέρω.'ειπα κάνοντας την αδιάφορη και ξάπλωσα στο κρεβάτι μου.
'Τωρα που ανέφερες το βλήμα,λεω να σου πω τον 5ο τροπο.'ειπε με ενα γελακι αφήνοντας το στύλο του και με κοιταξε.Σηκωθηκε και αυτός από την καρέκλα και με πλησίασε.
'Αληθεια τωρα;'ρώτησα ξαφνιασμένη και σηκώθηκα στους αγκώνες μου.
'Αληθεια.'ειπε και έπεσε δίπλα μου στο κρεβάτι.
YOU ARE READING
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...