{59.}

25K 2.5K 751
                                    

'Τι θα κανεις σημερα;'ρώτησε ενω έβαζε δευτερα.Γυρισε να με κοιτάξει στιγμιαία και επέστρεψε πάλι το βλέμμα της στον δρόμο.

'Θα διαβασω.'απαντησα ξεφυσώντας στην θύμηση των μαθηματικών και κοιταξα εξω.

'Γράφεις την Κυριακή;'ρώτησε και έστριψε σε ενα στενό.

'Ναι,μαθηματικά.'κοιταξα την ωρα και ηταν ηδη 5.Θα προλάβω;

'Δεν διάβαζες για αυτο το διαγώνισμα απο προχθές;'με ρωτησε μπερδεμενη και σταμάτησε σε ενα κόκκινο φανάρι.

'Ναι,αλλα θελω να τα παω τελεια σε αυτό το διαγώνισμα.Οποτε δεν θα με βλάψει λιγο παραπανω διαβασμα.'απαντησα μ'ενα χαμόγελο και την κοιταξα.

'Ναι,αλλα-'

'Μαμά,ηρεμησε.Δεν κουράζω τον εαυτό μου,πραγματικα.'την διέκοψα με ένα ξεφυσιμα.

'Τι να πω κορίτσι μου...Οπως νομίζεις.'ειπε αναστενάζοντας και άνοιξε την μηχανή μολις άναψε πράσινο.

Μας πηρε ενα τέταρτο για να φτάσουμε στο σπίτι μας.Ανεβηκαμε πανω και έκοψα ενα μήλο για να φαω ενώ θα διάβαζα.Εβγαλα τα βιβλία μου και κάθισα στην καρεκλα του γραφείου μου.Ημουν έτοιμη να κανω επανάληψη τους ορισμούς αλλα το κινητό μου που χτύπησε με σταμάτησε.

'Εμπρός;'ρώτησα χωρις να κοιτάξω ποιος με καλεί,μασουλώντας ενα κομμάτι μήλου.

'Τι τρως παλι;'ρωτησε ο Αχιλλεας απο την αλλη γραμμή με έναν τόνο αγανάκτησης.

'Τρωω μήλο και διαβαζω,εσυ;'απάντησα αδιάφορα κοιτώντας το θεώρημα του Rolle.

'Διαβαζεις;Δεν ετοιμάζεσαι;'ρώτησε μπερδεμένος κατι που με εκανε και εμενα να μπερδευτω.

'Να ετοιμαστώ;Για ποιο πραγμα;'ρώτησα και ακούμπησα την πλατη μου στην καρεκλα αφήνοντας την γεωμετρική ερμηνεία του.

'Το ξέχασες,ετσι;'ρώτησε ξεφυσώντας απογοητευμένος κατι που με μπέρδεψε ακομη περισσοτερο.

'Το ραντεβού μας Αρτεμις.Το ραντεβού μας!'Ο θυμός στην φωνη του ηταν εμφανής.

'Αααα ναι,το ραντεβού μας!Δεν το ξεχασα.Φυσικα και το θυμαμαι.'ελεγα γρήγορα και σηκώθηκα απο την καρεκλα για να παω στην ντουλάπα μου.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ