{48.}

22.6K 2.6K 1.1K
                                    

Εδω και μια ωρα ειμαι ξανωμενη και κοιτάω το ταβάνι σκεπτόμενη αυτα που εχουν προηγηθεί φέτος.

Η συμφωνία μου με τον Αχιλλεα.Οταν πραγματικα τον γνώρισα.Οταν του ειπα για το παρελθόν μου και αυτος για το δικό του.Οταν τελικα πηγα μαζι με τον Αγγελο στον χορό και τελος οταν η συμφωνία τελειωσε και εγω με τον Αχιλλεα συμπεριφερόμαστε ακομη και τωρα σαν ξένοι.Μετα το χθεσινό βραδυ έρχεται στο μυαλό μου και μου έρχεται να κανω εμετό.Ο Άγγελος δεν εχει σταματήσει να μου στέλνει μηνύματα και να με παίρνει τηλέφωνα.

Δεν θελω να απαντησω.

Πρέπει ομως να σηκωθω,σε λιγότερο απο μισή ωρα θα χτυπήσει το κουδούνι του σχολείου και εγω ειμαι ακομη με τις πιτζάμες στο κρεβατι.

Σηκώθηκα πανω και εβγαλα τις πιτζαμες μου.Περασα απο τον ολόσωμο καθρέφτη και ειδα μερικές μελανιές στην κοιλια μου και στο στήθος μου.Αηδιασμενη κοιταξα απο την αλλη και πηγα να παρω ενα πλεκτό μπορντό φούτερ απο την συρταριέρα μου.Εβαλα το σκισμένο τζιν με τα μπορντο AllStar μου και περνώντας την σχολική μου τσάντα με το κινητό μου βγήκα απο το δωμάτιο.

Η μυρωδιά του ψημένου τοστ με των αυγων με χτύπησε και το στομάχι μου αμεσως σφίχτηκε.Δεν πεινούσα καθόλου.

'Καλημερα αγαπη μου!Σου ετοίμασα πρωινό.'ακουσα να λεει η μητέρα μου πρόσχαρα, αλλα εγω συνέχιζα να κοιτάω κατω.

'Δ-δεν πεινάω.'απαντησα απλα και εβαλα καλυτερα την τσάντα μου στην πλατη.

'Πρωτη φορα ακούω να λες κατι τετοιο,με εκπλιζεις!'ειπε με ενα γελακι και το μονο που εκανα ηταν να γυρίσω απο την αλλη.

'Φ-φεύγω θα αργήσω για τ-το σχολείο.'της ειπα στα γρήγορα και ανοιξα την πορτα.

'Να εχεις μια υπέροχη μερα!'την ακουσα να φωνάζει μολις έκλεινα την πορτα.

Δεν νομιζω πως θα εχω ξανα.

Σε λιγότερο απο 10 λεπτα ειχα φτάσει στο σχολείο και τοποθετούσα την τσάντα μου στο θρανίο.Εκατσα κατω και εβγαλα το μπλοκ μου μαζι με ενα μολύβι.

'Τι έγινε ρε μωρό;Που χάθηκες;Γιατί δεν απαντάς στα μηνύματα μου;'ακουσα την φωνη του Αγγελου απο διπλα μου και το μονο που εκανα ηταν να κλείσω το μπλοκ και να κοιτάξω την μπλούζα του.Δεν ειχα την δύναμη να τον κοιτάξω στα ματια.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora