Σωτήρης POV
'Τσακίσου και σήκω από το κρεβάτι σου αυτή την στιγμή Σωτήριε!'άκουσα την τσιριχτή φωνή της μητέρας μου καθώς μου σήκωσε το πάπλωμα από πάνω μου.
'Άσε με μωρέ μαμά!'παραπονέθηκα και έβαλα το μαξιλάρι πάνω από το κεφάλι μου.
Σωτήριε και Σωτήριε όλη την ώρα!
'Σε δέκα λεπτά έχεις σχολείο και εσύ είσαι ακόμη στο κωλοκρέβατο!'φώναξε ξανά στο αυτί μου και μου τράβηξε το μαξιλάρι.
'Λέω να χάσω την πρώτη ώρα και να πάω την δεύτερη.'είπα και έκλεισα ξανά τα μάτια μου.
'Το ήξερα πως θα το έλεγες αυτό.'είπε και αμέσως μετά ένιωσα νερό να πέφτει στο πρόσωπο μου.
'ΡΕ ΜΑΜΑ!'φώναξα και τινάχτηκα από το κρεβάτι τρομοκρατημένος και θυμωμένος.
'Μαμάκια γαϊδούρι,που δεν θες να πας στο σχολείο!'είπε με αυστηρό τόνο.
'Σου είπα για την πρώτη ώρα μόνο!Πώς κάνεις έτσι μωρέ.'τα νεύρα μου τσατάλια και η μάνα μου δεν έπαιρνε χαμπάρι καθώς σήκωσε άλλο ένα ποτήρι με νερό και μου το πέταξε κατάμουτρα.
'Σε εμένα θα μιλάς καλύτερα!'είπε και παίρνοντας τα δυο ποτήρια έφυγε από το δωμάτιο μου.
Μάνα να σου τύχει.
Η αλήθεια είναι πως με την μητέρα μου τον τελευταίο καιρό είμαστε όλο κόντρα και με τον πατέρα μου τα τελευταία πέντε χρόνια δεν μιλάμε.Καλύτερα για εμένα!
Σηκώθηκα από το κρεβάτι μουσκεμένος και πήγα να κάνω ένα γρήγορο ντουζάκι.Καθώς έβαζα αφρόλουτρο σε όλο μου το σώμα σκέφτηκα την Άρτεμις και την όλη περίεργη συμπεριφορά της τις τελευταίες δυο βδομάδες.
Είναι τόσο απόμακρη και αυτό με στεναχωρεί κάπως.Δεν θυμάμαι να της είπα ή να της έκανα κάτι που να την πείραξε.Αντιθέτως την τελευταία φορά που είχαμε μιλήσει ήταν χαρούμενη και ήμασταν μέσα στην πλάκα.Το θέμα είναι πως κάθε φορά που την ρωτάω τι έχει μου λέει ένα απλό "τίποτα" κάτι που με εκνευρίζει ακόμη περισσότερο.
Βγήκα από το ντουζ και δεν με ενδιέφερε καθόλου που είχα πέντε λεπτά μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι του σχολείου.Έβγαλα μια απλή μακριμάνικη μαύρη μπλούζα και βάζοντας το τζιν μου και τα φθαρμένα αθλητικά μου κατέβηκα τις σκάλες για να πάω προς την κουζίνα και να πάρω ένα μήλο να φάω.
ESTÁS LEYENDO
10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]
Romance[ΠΡΩΤΟ ΒΙΒΛΙΟ]-ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ Με κοιτούσε υποτιμητικά και με εκανε να αισθάνομαι ακομη πιο άβολα.Ειναι η στιγμή να του πω αυτο που ηθελα εξαρχής; Μετα απο πολυ σκέψη πηρα το θάρρος να του μιλησω ξανά και να του προτείνω αυτο που ειχα βάλει στο μυαλό μ...