{56.}

25.3K 2.4K 744
                                    

Καλημερα.'ακουσα να λεει ξαφνικά καποιος διπλα μου.

Ήμουν στην τάξη και ζωγράφιζα μέχρι να χτυπήσει το κουδούνι για μαθημα.Ειχαν περασει ηδη δυο μηνες και μας απέμεναν αλλοι δυο και λιγότεροι μέχρι τις πανελλήνιες.

Ειχα αγχωθεί λιγακι αλλα γνωρίζω πως εαν βγάλω εναν πολυ καλο βαθμό στην Γ' Λυκείου θα μπορέσω να περάσω είτε Σκωτία είτε Ουαλία.Το πορτφολιο μου ειναι σχεδον έτοιμο και εχω βρει τις σχολες που με ενδιαφέρουν.Με αλλα λογια βαδίζω στον σωστο δρόμο.

Εαν,99,9% δεν με πάρουν σε καμια απο αυτες τις σχολες θα εχω δώσει τις πανελλήνιες μου και θα περάσω σε μια σχολή εδω.Η προετοιμασία μου και για τις πανελλήνιες αλλα και για το εξωτερικό βρίσκονται σε πολυ καλο δρόμο εχω να πω.

Και το πιο παράξενο απο ολα ειναι ενα.Ο Αχιλλεας διαβαζει.Ναι,μπορει να σας φαινεται παράξενο,ανήκουστο ακομη και αδιανόητο αλλα ο Αχιλλεας εχει στρωθεί και διαβαζει συστηματικά.

Φυσικα και βρίσκουμε χρονο για εμάς μεσα σε όλη αυτη την αναστάτωση.Μπορει να βγαίνουμε,ή και οχι,εξω μια φορα την εβδομάδα αλλα δεν λείπουν και οι φορες που τρώμε στο σχολείο και περνάμε χρονο μαζι.

Και νομιζω πως αρχίζω και εθίζομαι.

Μπορει να ειναι πολυ σκληρός με τους άλλους και να τους συμπεριφέρεται σκάρτα αλλα σε εμενα παντα ειναι ευγενικός.

Μερικές φορες.

Προσπαθεί τουλάχιστον!

Η ερωτική μας ζωή ομως...ας μην το συζητήσω καλυτερα.Και μονο το ονομα Αχιλλεας να ακούσετε καταλαβαίνετε τι κανουμε καθε φορα που συναντιόμαστε.

Φυσικα και στις αρχές μου φαινοταν λιγο άβολο και ντρεπόμουν αλλα εχω αποδεχθεί πλεον τον εαυτό μου.Μπορω πλεον να με υπερασπιστώ και μονη μου και το τραύλισμα εχει εξαφανιστεί.Μπορει να άλλαξαν αυτα αλλα παραμένω η συνηθισμένη βαρετή Αρτεμις.

'Αρτεμις.'με φωναξε καποιος κανοντας με να ξυπνήσω.

'Συγνωμη!Καλημερα Σωτηρη.'ειπα κοκκινίζοντας απο την ντροπη μου επειδη τον ειχα γραψει.

'Δεν πειραζει.Τι νέα;'ρώτησε και έκατσε στην καρεκλα διπλα μου.

Ειχε μάθει για εμενα και τον Αχιλλεα και δεν ηταν πολυ ευχαριστημένος.Φαινοταν πολυ θυμωμένος εκείνη την μερα και την επόμενη ακριβως ωρα έφυγε απο το σχολείο για να παει σπίτι του.

10 Ways to Get A Boyfriend |Book 1|[✔️]Where stories live. Discover now